• 20-01-2015, 23:47:39
    #1
    Üyeliği durduruldu
    şuan noindex fakat ilerde açarım diye öylesine etiket girmiştim. sizce indexletmenin faydası veya zararı olur mu ?
  • 20-01-2015, 23:52:01
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Eğer etiketleriniz aşırı spam içermiyorsa ve her yazı için onlarca etiket yoksa açmanız daha makuldür.
  • 21-01-2015, 00:07:56
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Scott adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eğer etiketleriniz aşırı spam içermiyorsa ve her yazı için onlarca etiket yoksa açmanız daha makuldür.
    hocam eskiden herkes boşa spam hiçbir etkisi yok derdi. lakin son 1 haftadır birkaç konuda rastladım mutlaka 3-4 etiket girin yazmışlar. en iyisi dediğiniz gibi açmak teşekkürler
  • 21-01-2015, 00:11:24
    #4
    Üyeliği durduruldu
    3-4 etiketten bir şey olmaz ancak bazı siteler var 10-15 tane ne bulduysa giriyorlar. Konuyla alakalı; makalede yer alan ana konu bütünüyle ilgili kelimeleri çok tekrar yapmadan etiket olarak 2-3 adet girmek ideal olacaktır. Etiket sayfaları zaten hit getirmesi için kullanılır genelde, kategoriler için noindex kullanmayı anlarım ama etiketin amacı zaten arama motorları olduğundan, açabilirsiniz.