Etiketler İndexlenmeli mi ?
3
●356
- 21-01-2015, 00:07:56Üyeliği durdurulduhocam eskiden herkes boşa spam hiçbir etkisi yok derdi. lakin son 1 haftadır birkaç konuda rastladım mutlaka 3-4 etiket girin yazmışlar. en iyisi dediğiniz gibi açmak teşekkürlerScott adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-01-2015, 00:11:24Üyeliği durduruldu3-4 etiketten bir şey olmaz ancak bazı siteler var 10-15 tane ne bulduysa giriyorlar. Konuyla alakalı; makalede yer alan ana konu bütünüyle ilgili kelimeleri çok tekrar yapmadan etiket olarak 2-3 adet girmek ideal olacaktır. Etiket sayfaları zaten hit getirmesi için kullanılır genelde, kategoriler için noindex kullanmayı anlarım ama etiketin amacı zaten arama motorları olduğundan, açabilirsiniz.