icaanc adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
örneğin; tansiyon ölçersin düşük çıkar veya yüksek çıkar paniklersin ama tansiyon o anlık bir düşüş yaşamıştır ve sen denk gelmişsindir teşhis ancak 1 hafta periyotik olarak takip edildiğinde anlaşılır tansiyon hastalarında.
site aynen bu şekildedir, bazen dalgalanma olur sorun var demek için 5-9 gün arasından düzenli takip etmek lazım düşüşler periyotik olarak devam ediyorsa çözüm arama çabasına girin