• 15-04-2008, 13:19:21
    #37
    Teşekkürler.
  • 16-04-2008, 11:30:13
    #38
    Repler içinde ben teşekkür ederim arkadaşlar
  • 16-04-2008, 13:35:23
    #39
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Teşekkr ederim gayet güzelmiş
  • 19-04-2008, 18:21:58
    #40
    Üyeliği durduruldu
    Çok fayfalı bilgiler var.

    Özellikle Kitap mantığı taşıyan, PDF i tam sayfa açan kitabı incelemenizi tavsiye ederim.

    Genelde r10 da öğrenebiliceğiniz herşey var.