• 07-01-2015, 12:50:17
    #1
    Dostlar acemiliğime verin. Şöyle bir soru soracağım
    Sitemapı yapılmayan google webmasteri tanıtılmayan site ile tanıtılan site arasında aşırı bir fark olur mu?
    Nasıl farklar olur.
    Biz bi site işine giriştik. Site index almıyor. Yapan arkadaşımda sitemapın o kadar önemli olmadığı, google ziyaret edildikçe zaten göreceğini söylüyor.
    Beni bu konuda bilgilendirir misiniz?
    1200 konulu, 240 özgün konulu, sosyal ortamlarda çok paylaşılına beğenilen ssite. 100 günü geçti googleden gelen günde 1-2 kişi.
    İndex 850
  • 07-01-2015, 12:58:18
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bi fark olacagını sanmıyorum aslında sayfan indexleniyorsa wmtools hatalarını vs bulmana yarıyor genelde ama ufak tefek ayarlarıda var locasyon vs onları tam yaparsanız bir +sı yok diyemeyiz
  • 07-01-2015, 13:07:32
    #3
    Hiçbir artısı yok diyebilirim.
    Sitemap olayı bence şehir efsanesi.Yok eklemek lazım da, yok bilmem neyde.
    Kendim deneyimledim, kendim gördüm.
    Sitemapsiz sitem çok daha iyi index alıyor.
  • 07-01-2015, 14:49:34
    #4
    site haritasına gerek yok 10 yıl önce gerek vardı google artık eklenen yeni şeyleri direkt buluyor.
  • 07-01-2015, 18:32:48
    #5
    bence eklemeye gerek yok site yonetim araçlarında olan sitemi 2 ay once sildim şimdi eskisinden daha hızlı index alıyor
  • 07-01-2015, 19:23:37
    #6
    Memurlar.net sahibi sitelerine sitemap bile eklemediklerini soylemisti. Simdi eklimi bilmiyorum. Bencede cok onemli degil yeterki iceriginiz saglam olsun
  • 07-01-2015, 21:22:15
    #7
    sitemap başlangıçta hızlı index almayı sağlar