Uğraşmaya değer mi sizce?
2
●3.257
- 27-12-2014, 15:40:33Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Rekabeti yüksek değil de orta veya düşüklerden seçmeniz daha mantıklı olurdu bence.Ayrıca yükseklerden bulacaksanız bu değerlerin kat kat fazla verecek kelimeler mevcut.Ama dediğim gibi rekabeti zor olduğu için hit olayı biraz zor.
Tabi konu hakkında özgün ve sağlam makaleler üretebilirseniz neden olmasın...... - 04-01-2015, 14:39:49rekabet yüksek bence girmeyin her ne kadar özgün yazzanızda zamanınız çok alır.