Merhaba iyi çalışmalar, ortalama 1 ayı geçmiş durumda beklemedeyim, ve sitemde hiç bir kıpırdama olmadığından dolayı sonunda bağlantı reddetme yoluna başvurmuş bulunuyorum. Fakat burada birşey sormak istiyorum sizlere, bilgisayarımdan dosyamı seçip, yükleme talimatlarını takip ettikten sonra, en sonunda şöyle bir çıktı ile karşılaşıyorum ;




Ekranda başarı ile yüklediniz diyor ama, "Gönder" seçeneği de deaktif durumda, yani gönder button'una tıklayamıyorum. Reddetmek istediğim bağlantılar iletilmiş midir sizce de?


EDIT : Şimdi webmaster tools paneline baktığımda, mesaj olarak iletildi, mesajıda geldi arkadaşlar. Bir problem gözükmüyor gibi.