• 20-11-2014, 09:32:45
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.


    Görüldüğü gibi hit'in %60'lık kısmı google, geriye kalan kısmı diğer arama motorlarından..

    Bing ve yahoo'dan bu kadar hit gelmesi sitenini kalitesiz ya da spam olduğu manasına mı geliyor? Yoksa bu kadar çeşitliliğin olması iyi mi ?

  • 21-11-2014, 18:07:25
    #2
    Şu grafiği yorumlayacak bir seo üstadı bekliyorum
  • 22-11-2014, 08:46:12
    #3
    MertWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


    Görüldüğü gibi hit'in %60'lık kısmı google, geriye kalan kısmı diğer arama motorlarından..

    Bing ve yahoo'dan bu kadar hit gelmesi sitenini kalitesiz ya da spam olduğu manasına mı geliyor? Yoksa bu kadar çeşitliliğin olması iyi mi ?

    Bing ve Yahoo'dan bu kadar çok ziyaretçi gelmesini nasıl oluyorda "kalitesiz & spam" siteye yorumlayabiliyorsunuz şaşıyorum doğrusu. Çeşitlilik iyidir tabi. Bu da iyi bir gösterge ve bu sonuçlar sitenin spam olup olmadığını göstermez. Sitenize hangi kaynaklardan hangi oranda ziyaretçi geldiğini gösterir. Google'dan gelenler sıfır olursa o zaman tablonun yorumlanmasını isteyin.
  • 22-11-2014, 15:37:01
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Sitene yandexten gelen yok. Googledan sonra bu aralar en çok ziyaretçiyi genelde yandex gönderiyor.
  • 22-11-2014, 16:53:10
    #5
    kaliteli bir site gibi ama hiti fazla yok genel olarak sanırım.Yandex indexlerini bir kontrol et yandex saçma salak açıklama kısımları indexlediği oluyor.Yandex webmaster araçına katıl