ana sitemin olduğu wm tools'a 7 tane paravan sitemi ekledim. okuduğuma göre zararı olurmuş öncelikle bu doğru mu ?

bu paravan siteleri şimdi yeni gmail'in wm tools'una taşısam sorun ortadan kalkar mı ?