• 31-10-2014, 23:18:22
    #1
    "En Büyük Strateji Kişinin Kendi Bildiği Stratejidir."
  • 31-10-2014, 23:38:13
    #2
    tşkler , takip.
  • 01-11-2014, 00:53:47
    #3
    Elinize sağlık hocam.
  • 01-11-2014, 01:00:22
    #4
    Yeşil SEO İnt. Hiz.
    on numara yararlı ve bilgilendirici bir yazı valla. devamını bekliyoruz merakla.
  • 01-11-2014, 01:13:55
    #5
    Genel olarak yararlı bilgiler, fakat alt kelime odaklı çalışmalarda son güncelleme ile SPAM 'a girdi. Nereden biliyorsunuz diye sorarsanız, bizzat kendim 2 sene alt kelime odaklı çalışma yaptığım özgün sitelerim çöpe gitti. Hatta hepsi ingilizceydi kurtarma çalışmaları falan hep palavra oluyor genelde, ciddi paralar kaybedebiliyoruz.

    Bunlarda kendi deneyimlerim, tekrar bilgilendirme icin teşekkürler.

    SM-N9000Q cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 01-11-2014, 13:59:30
    #6
    hocam hesaplarda tutarsızlık var. tamam zaten biz insanız robot yada makina değiliz tabiki yazılan her rakam günü gününe tutmak zorunda değil bunu anlıyorum. 1 site üzerinden başlayıp lafı başka bir yere getiricem.
    2 gün oturup bir ayda yayınlanacak 100 içerik hazırlıyorsun burası tamam.
    1 site üzerinden hesap yaparsak günde 5 yeni konu ayda 150 konu demek hadi 3. gün de uğraştın açıkta kalan 50 konuyu daha ayarladın diyelim. bu hesaba göre 1 sitenin 1 aylık ana malzemesinin hazırlanması 3 gün sürüyor.
    3 gün daha çalışsan 2. sitenin temel içeriğini hazırlarsın.
    1 günde kafa tatili.
    hafta bitti. kaba taslak 1 haftada 2 sitenin 1 aylık ihtiyacı hazırlanıyor. 5 erli çalışmak hoşuma gidiyor diyorsun ya bu hesaba göre 3. haftada 6 site çıkartırsın.
    4. haftada da site içi commentleri çeşitlendireyim, site dışı bir kaç imleme yapayım falan desen ay bitti.
    ondan sonraki ay yine bir sonraki ay için malzeme hazırlama dönemine giriyorsun.
    yani bu durumda en iyi haliyle ve hakkıyla 6 maksimum 10 site ile ilgilenebilirsin.
    bu çalışma stratejisiyle 20 site çıkarttın diyelim hepsiyle ilgilenmek büyük zorluk.
    sayı fazlalaşınca stratejin nedir? işi nasıl bir otomasyona döküyorsun?
  • 01-11-2014, 15:13:26
    #7
    Haplo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam hesaplarda tutarsızlık var. tamam zaten biz insanız robot yada makina değiliz tabiki yazılan her rakam günü gününe tutmak zorunda değil bunu anlıyorum. 1 site üzerinden başlayıp lafı başka bir yere getiricem.
    2 gün oturup bir ayda yayınlanacak 100 içerik hazırlıyorsun burası tamam.
    1 site üzerinden hesap yaparsak günde 5 yeni konu ayda 150 konu demek hadi 3. gün de uğraştın açıkta kalan 50 konuyu daha ayarladın diyelim. bu hesaba göre 1 sitenin 1 aylık ana malzemesinin hazırlanması 3 gün sürüyor.
    3 gün daha çalışsan 2. sitenin temel içeriğini hazırlarsın.
    1 günde kafa tatili.
    hafta bitti. kaba taslak 1 haftada 2 sitenin 1 aylık ihtiyacı hazırlanıyor. 5 erli çalışmak hoşuma gidiyor diyorsun ya bu hesaba göre 3. haftada 6 site çıkartırsın.
    4. haftada da site içi commentleri çeşitlendireyim, site dışı bir kaç imleme yapayım falan desen ay bitti.
    ondan sonraki ay yine bir sonraki ay için malzeme hazırlama dönemine giriyorsun.
    yani bu durumda en iyi haliyle ve hakkıyla 6 maksimum 10 site ile ilgilenebilirsin.
    bu çalışma stratejisiyle 20 site çıkarttın diyelim hepsiyle ilgilenmek büyük zorluk.
    sayı fazlalaşınca stratejin nedir? işi nasıl bir otomasyona döküyorsun?
    Rakamları salladım ama 5 li site paketleri halinde çalıştığım doğrudur. Ayrıca sistemimde kullandığım 5 6 tane yazılımdan birisi bu. Şu an zaten 11 site ile ilgilenebiliyorum. Bir üniversitede araştırma görevlisiyim. Fazla da vaktim olmuyor ne yazık ki. Ama maaşımdan daha yüksek kazançlara günde 2 saat ilgilenerek ulaşmış durumdayım. Sayı fazlaşınca stratejin planlı çalışmak olsun ilgilenebildiğin kadar siteyle ilgilen işlerini daha da pratikleştirebilecek insanlara faydalı içerik sunma adına yaptırabileceğin masaüstü yazılım olur vs olur bunlara odaklan derim ben.
  • 01-11-2014, 15:28:51
    #8
    Teşekkür ederim, böylesine doyurucu bir yazıyı paylaştığınız için.
  • 01-11-2014, 15:29:34
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Teşekkürler ustam takipteyim...