• 29-09-2014, 01:13:33
    #46
    Üyeliği durduruldu
    ilk defa magdur olmadan çıktığım güncelleme sanırım..
    Yaptığım hiç bir şey yok r10 daki seo ipucu seo paketleri seo cartcurtları felanları filanları uzak durdum 5 ay boyunca hiç bir çalısma yapmadım seo uzmanlarının kıçını yırtarak söylediği özgün içerik girmedim sonuç alttaki gibi
  • 29-09-2014, 01:38:20
    #47
    %20 artış olarak yansıdı. sektör: teknoloji
  • 29-09-2014, 02:00:04
    #48
    benerci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ilk defa magdur olmadan çıktığım güncelleme sanırım..
    Yaptığım hiç bir şey yok r10 daki seo ipucu seo paketleri seo cartcurtları felanları filanları uzak durdum 5 ay boyunca hiç bir çalısma yapmadım seo uzmanlarının kıçını yırtarak söylediği özgün içerik girmedim sonuç alttaki gibi

    Hemşerim bu ne uslup hayırdır?


    Not: seo uzmanı degilim - paket felanda satmıyorum.
  • 29-09-2014, 02:33:25
    #49
    Üyeliği durduruldu
    Uslubumda hiç bir bozukluk yok Gayet normal bir şekilde yaptılarımı anlattım...

    Belki birilerini kızdırmış olabilirim özellikle paket satıp seo çalışması yapanları.. Bu gerçeği deiştirmiyor Dünyada Google bir tane var ve sadece 1 kişi zirveye Çıkabilir Herkez Özgün yazarsa Kim Çıkacak . Özgün yazı yazma Teorisinin Saçmalığını vurguladım kendimce.
    Paket saçmalıklarını seo uzmanlarının sözüm başarıdaki ben yaptım başarısılıktaki google yaptı söylemlerini eleştirdim
  • 29-09-2014, 02:51:33
    #50
    benerci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Uslubumda hiç bir bozukluk yok Gayet normal bir şekilde yaptılarımı anlattım...

    Belki birilerini kızdırmış olabilirim özellikle paket satıp seo çalışması yapanları.. Bu gerçeği deiştirmiyor Dünyada Google bir tane var ve sadece 1 kişi zirveye Çıkabilir Herkez Özgün yazarsa Kim Çıkacak . Özgün yazı yazma Teorisinin Saçmalığını vurguladım kendimce.
    Paket saçmalıklarını seo uzmanlarının sözüm başarıdaki ben yaptım başarısılıktaki google yaptı söylemlerini eleştirdim
    Kısaca dediğiniz biri özgün yazar o biri o özgün içeriği kopyalar onun hakkını yiyerek önüne geçer.
  • 29-09-2014, 03:07:37
    #51
    benerci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Uslubumda hiç bir bozukluk yok Gayet normal bir şekilde yaptılarımı anlattım...

    Belki birilerini kızdırmış olabilirim özellikle paket satıp seo çalışması yapanları.. Bu gerçeği deiştirmiyor Dünyada Google bir tane var ve sadece 1 kişi zirveye Çıkabilir Herkez Özgün yazarsa Kim Çıkacak . Özgün yazı yazma Teorisinin Saçmalığını vurguladım kendimce.
    Paket saçmalıklarını seo uzmanlarının sözüm başarıdaki ben yaptım başarısılıktaki google yaptı söylemlerini eleştirdim
    Uslüb olarak gereksiz boş konuşuyorsun dostum.Özgün içerik evet önemlidir hatta çok önemlidir belkide bir çok kişi 1-2 yıllık site yapmadığı için özgünlüğü vurguluyor.Kopya veya spinli siteler muhakkak bir gün batmaya mahkumdur.Tabi ki özgünlükle bitmiyor,bir çok etken var,bunlardan birisi de özgün yazmak.
  • 29-09-2014, 03:31:49
    #52
    Bir blog sitem var. Hatta şu ne işe yaradığını anlayamadığım ama bir çok kişinin girmek istediği DMOZ da da kayıtlı. Bumerangda da aynı kayıtlı. Tüm konular özgün içerikte. Bazı konularda 1000 den fazla yorum bile yazılmış. Bazı konular facebook da almış 100 beğeni bazısı Google+ da almış 50 +1 ama gel gelelim hitte ne artış var ne azalma. Site 4 yıllık.

    Belli konularda yazıyorduk baktık az geliyor konu yelpazesini genişlettik ama yok arkadaş olmuyor Seo çalışması zart zurt çalışması da almadım. Bumerang sağ olsun 1k yı gösterdi bir kaç kere ama bumeranga da artık az hit yolluyor. Özgün olmak çözüm değil.

    Ve güncellemeden en karlı çıkanlar: konu kopyalayanlar ve hacklink yaptıranlar.
  • 29-09-2014, 04:38:26
    #53
    benerci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ilk defa magdur olmadan çıktığım güncelleme sanırım..
    Yaptığım hiç bir şey yok r10 daki seo ipucu seo paketleri seo cartcurtları felanları filanları uzak durdum 5 ay boyunca hiç bir çalısma yapmadım seo uzmanlarının kıçını yırtarak söylediği özgün içerik girmedim sonuç alttaki gibi

    Alt tarafı film sitesini 3 k yapmışssın bu ne havalar )) Seo nun sadece özgün yazıdan oluştuğunu zanneden biri olduğun için zaten kimse seni tınlamayacaktır
  • 29-09-2014, 06:37:45
    #54
    12. sıradaki yerel haber sitem şu anda 33. sırada :S hit neredeyse sıfırlandı diyebilirim. tüm haberlerim özgün olmasına rağmen durum şu anda bu.