Uslubumda hiç bir bozukluk yok Gayet normal bir şekilde yaptılarımı anlattım...

Belki birilerini kızdırmış olabilirim özellikle paket satıp seo çalışması yapanları.. Bu gerçeği deiştirmiyor Dünyada Google bir tane var ve sadece 1 kişi zirveye Çıkabilir Herkez Özgün yazarsa Kim Çıkacak . Özgün yazı yazma Teorisinin Saçmalığını vurguladım kendimce.
Paket saçmalıklarını seo uzmanlarının sözüm başarıdaki ben yaptım başarısılıktaki google yaptı söylemlerini eleştirdim