Sizce En İyi Seo Programı Hangisi ?
44
●5.383
- 06-09-2014, 23:21:00"Xrumer" backlink inşa programıdır. Seo programı yoktur. Analiz programları,backlink programları..vs dır.
Şunları okumanızı şiddetle tavsiye ederim.
http://tr.wikipedia.org/wiki/Arama_motoru_optimizasyonu
http://tr.wikipedia.org/wiki/Arama_m...syonu#Metotlar
https://support.google.com/webmaster...er/35291?hl=tr
https://support.google.com/webmaster..._topic=3309300
SEO'da hiçbir zaman aşırıya kaçmayın... - 07-09-2014, 00:24:31Üyeliği durdurulduSeo Programı google yi anlıyabilirsen en kral programda en kral seocuda sensin
Google nin yapay zekası var botları 7/24 websitelerinde dolaşıyor ve yapay zeka dediğime bakmayın gerçekten çok iyi tasarlanmış bir zeka..
Google sana dıyorkı ben anlamam kardeşim görselliği güzel siteden benim politikalarıma uyuyormu siten amacın dısında meta tag kullnıyormusun siteni güncel tutuyormusun siten için gönderdiğimiz telif hakları kurallarına uyuyormusun site hakkındaki sorun mesajlarımız geldıgınde bıze gerı donuş yapıyormusun.. Benim arama moturum üzerinden gelen kullanıcı sıtene geldiğinde aradığını bulup mutlu ayrılıyormu ben bunlara bakarım diyor aksine pr9 siteden link almıssın o olmuş bu olmus en ıyı sıtlerde tanıtım yazın varmış yüzlerce backlinkin varmıs bunlar faso fiso googlenin politikalarının dısına çık o dakka bitirir seni... - 07-09-2014, 00:42:45Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Program Sordu bende SöyledimPBacklink adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
SEOwarp alelade bi "seocu " sitesi değildir
programlar topluluğudur.
dikkatli bakmayan göremez profesyonel gözler ister. - 07-09-2014, 00:51:44Üyeliği durdurulduSizin gözler bi-xenon heralde. Biz sitenize girince karmakarışık saçma sapan şeylerden başka birşey görmüyoruz ne yazık ki.MehmetCAKIR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Emeğinize saygım var fakat sürekli yaptıklarınızın övülmesini, iyi şeyleri bekliyorsunuz. Sunamıyorsunuz insanlara birşeyleri. Sunamadığınız gibi bir de atarlanıyorsunuz. Bu sizi ikinci uyarışım benim üzülüyorum duruma.
Biz esnaf insanlarız, kibar olmak zorundayız. Böyle ben bildim havalarıyla davranırsanız insanlar sizinle alay eder.
Dipnot: Ben bildim takılıpta 2014 yılında keyword ağırlığından bahsetmekte olayın bonusu zaten. - 07-09-2014, 00:53:03Üyeliği durdurulduLakayıtlığa lüzum yok, işinize gelmeyen şeyler için cıvımayın.MehmetCAKIR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Son mesajımdır, iyi forumlar. - 07-09-2014, 00:58:39Karşında, senin bu forumda hemen her konuda sitenin reklamını yaptığını görebilecek kadar profesyonel gözler var bundan emin olabilirsin. [emoji6]MehmetCAKIR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle