MehmetCAKIR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Program Sordu bende Söyledim
SEOwarp alelade bi "seocu " sitesi değildir
programlar topluluğudur.
dikkatli bakmayan göremez profesyonel gözler ister.
Sizin gözler bi-xenon heralde. Biz sitenize girince karmakarışık saçma sapan şeylerden başka birşey görmüyoruz ne yazık ki.

Emeğinize saygım var fakat sürekli yaptıklarınızın övülmesini, iyi şeyleri bekliyorsunuz. Sunamıyorsunuz insanlara birşeyleri. Sunamadığınız gibi bir de atarlanıyorsunuz. Bu sizi ikinci uyarışım benim üzülüyorum duruma.

Biz esnaf insanlarız, kibar olmak zorundayız. Böyle ben bildim havalarıyla davranırsanız insanlar sizinle alay eder.

Dipnot: Ben bildim takılıpta 2014 yılında keyword ağırlığından bahsetmekte olayın bonusu zaten.