• 15-03-2008, 22:19:48
    #28
    3 tane site ekledim güzel paylaşımmmm
  • 15-03-2008, 23:43:48
    #29
    ekledim bi kaçtane boşa gitmesin diye
  • 16-03-2008, 00:09:24
    #30
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    5 tane ekledim
  • 16-03-2008, 00:15:49
    #31
    Üyeliği durduruldu
    HaCToR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Value to use for AWStats LogFormat parameter (ex: "1" or "AWStats setup made by provider")AntiSpam code (make a cut and paste of value)
    509157a10f8cbfad41ae9e67d18f200e


    Bu iki alana ne yazmamaız gerekiyor hatalı diyor bilgi verirmisin + rep

    Orda verdiği kodu kopyalayacaksın işte.
  • 16-03-2008, 00:27:31
    #32
    webdem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ingilizcesi olmayan eklemesin sitesini zaten kapatacaklar siteyi.. bari şimdiye kadar ekliyenler faydalansın..

    Sanirim ingilizce ogretmenisin birde sitenin kapanacagini nerden duydunuz bence bu site asla kapanmaz.
  • 16-03-2008, 00:28:02
    #33
    Üyeliği durduruldu
    ekledim teşekkürler.
  • 16-03-2008, 00:44:20
    #34
    1 tanede ben ekledim hadi hayırlısı
  • 16-03-2008, 01:01:39
    #35
    Üyeliği durduruldu
    Bende ekledim
  • 16-03-2008, 02:06:17
    #36
    Üyeliği durduruldu
    teşekkürler...