PR4 domainim düştü ama..
19
●4.235
- 09-01-2015, 21:24:30teşekkürler arkadaşlar görüşleriniz için. benim için değerliydi sadece o domain. ilk kişisel blog sayfamdı veylık 200 tl falan getirisi vardı açıkcası.
ama sadece isim soyisim domaindi. şuan eski domainin .net uzantılısı ile devam ediyorum. hala düşmedi eskisi. anlamadığım kişisel isim soyisimle alınmış bir domaini bu kadar değerli kılan ney?
tamam pr4 falandı ama yani başkası için değerli olabilecek bir domain değil 
neyse olan oldu artık eskiden devam bir gün karşıma çıkarsa veya düşerse alırım artık
tamam pr4 falandı ama yani başkası için değerli olabilecek bir domain değil