• 30-12-2014, 11:49:07
    #19
    sen yine her ihtimale karşı backorder yaptır ama hiç alamayacakmışsın gibi de diğer uzantıya ağırlık ver. Belliki bu işlerden anlıyorsun. O domainide eskisi gibi yaparsın diye düşünüyorum.
  • 09-01-2015, 21:24:30
    #20
    teşekkürler arkadaşlar görüşleriniz için. benim için değerliydi sadece o domain. ilk kişisel blog sayfamdı veylık 200 tl falan getirisi vardı açıkcası.

    ama sadece isim soyisim domaindi. şuan eski domainin .net uzantılısı ile devam ediyorum. hala düşmedi eskisi. anlamadığım kişisel isim soyisimle alınmış bir domaini bu kadar değerli kılan ney? tamam pr4 falandı ama yani başkası için değerli olabilecek bir domain değil

    neyse olan oldu artık eskiden devam bir gün karşıma çıkarsa veya düşerse alırım artık