• 02-12-2009, 17:43:50
    #55
    Hocam çok akıcı bir anlatımın var sıkmıyor kısa ve öz eline sağlık
  • 02-12-2009, 20:23:32
    #56
    Birazda ben birşeyler ekliyim bazı arkadaşlar tartışmış evet fark vardır, ne kadar klasör altında olursa indexlenmesinin azcıkta olsa zorlaştırır. Herşeyin ana klasörde görünmesi ise herzaman bir artıdır.
    DersiMVataN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    peki siteadi.com/oda-ne/ ile siteadi.com/oda-ne.html arasında bir fark warmıdır ?
    Sef url : url'de o sayfa ile ilgili bilgilerin bulunmasıdır. örneğin bir oyun sitemiz olsun ve bir oyunun url'si
    991-maymun-taxi-oyunu.html olsun bu sef url midir ? evet peki tamamen sef url midir ? Hayır.
    maymun-taxi-oyunu.html olursa bu tamamen sef url midir ? Kesinlikle evet.

    Ayrıca seoyu kapsayan birsürü detay var o sayfadan kendi site içinizde de olsa 100den fazla link bulunmaması, meta taglarda title, descreption, keyword uzunluğu ve bu 3ünün birbirine olan doğruluk oranı %'sel olarak, sayfa geçişlerinin hızlı olması, sayfa kodlarında gereksiz boşlukların olmaması gibi...
  • 02-12-2009, 20:25:02
    #57
    Çok güzel açıklamışsın cenk ellerine sağlık.

    Dikkat ettim hitsihirbazi.com sitesinde senin bu makalen yayınlanmış. Koskoca şirket utanmıyolar kendi makaleleri gibi geçiyolar.

    Eline koluna klavyene sağlık arkadaşım.
  • 27-01-2010, 15:59:06
    #58
    teşekkürler
  • 01-02-2010, 01:23:17
    #59
    Üyeliği durduruldu
    Html bir sitem var. Siteyi düzenlerken google'da çıkmasını istediğim ayrı bölümleri subdomain açarak yaptım. Mesela ürün.siteadı.com gibi. Bu da bir çeşit Sef olabilir mi? siteadi.com/yazi01.html'den daha iyidir sanırım?
  • 12-02-2010, 10:32:27
    #60
    eLine sağLık
  • 16-03-2010, 12:41:11
    #61
    makelen için teşekkürler
  • 16-03-2010, 23:09:38
    #62
    samimi bir tavsiye /post-name/ şeklinde kullanman, kategori adının geçmesi beni yavaşlattı diğer arkadaşları bilemem...
  • 17-03-2010, 11:11:53
    #63
    yucel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    samimi bir tavsiye /post-name/ şeklinde kullanman, kategori adının geçmesi beni yavaşlattı diğer arkadaşları bilemem...
    Anlatımdaki örnektir anlaşılması için, sef tavsiyesi değildir o link uzantısı. Benim tavsiyem klasörlemenin olabildiğince az olmasından yanadır sef'de. Yani siteadı/konu.html benim kullandığım tarzdır. Ki ne demek istediğini de anlamadım kategori adı falan geçmiyor sitelerimde benim zaten. + Yazı 2 yıldan önce yazılmış bir yazıdır, algoritma da hep değişir. Ancak Sef Url'de ben kategori adı geçin hızlanır diye birşey demediğimden tavsiye verme gibi bir şey de söz konusu olamaz.