su seoda olanlara bazen cok sasiriyorum. adam yazmis;
1.sayfa garantili seo!
hemde 10 tl veya 50 tl
ben senelerdir bu islerjn icindeyim liseyide sayarsaniz neredeyse 25 yil
bu 25 yil icerisinde 86 islemcileri bbs leri gopher lari gordum, bi donem altavista, yahoo ! kullandim bunlar icin arastirma yaptim.
bir yigin yazilim ve site isinde calistim yoneticilik yaptim vs ama diyemiyorum ki 1. sayfada cikarsiniz ustelikte bu is 50 tl ye olur
ya bu adamlar nasil oluyorda 50 tl ye 1. sayfa garantisi veriyor.
bilen biri varsa bi aciklasin.
bende gidip ellerini opeyim.
gercekten sasiriyorum bazen
9
●2.550
- 20-08-2014, 19:34:50Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
- 20-08-2014, 21:58:38Biri sosyal link borsasında konu açıyor diğerleri de ona bakarak benzerlerini yapıyor. Bu kişilerin çoğu programla tek tık tarzında otomatik imleme, tanıtım, toplist link tarzı işler yapıyor.
Paravan bloglar, doğru imleme, doğru backlink mantığıyla çalışanlara karşı değilim fakat 1000 imleme 150.000 tanıtım 500.000 cart curt backlink tarzında insanlarla çalışmak pek mantıklı değil. Rakamla yani miktarla SEO olmaz. - 20-08-2014, 22:12:31Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.evet gerçekten var ve yapılıyor

Bir anımı paylaşayım
Bir gün bir müşterime gittim. danışmanlarıyım... tatlıcı.
Sonra bir meslektaşı geldi, okuzun onde gideni... yeni yer açmış, tanımıyorum.
Biraz terör esti ortalıkta filan derken, konuya dahil oldu ve aynen şöyle gelişti.
- Ya ibrahim birde bunlara paramı veriyorsun sen.
- Abi arkadaşla uzun yıllardır çalışıyoruz biz.
- Ya ibocum aç gözünü, bak bana geçen günü bir çocuk geldi, zehir zehir. Dedim "beni ilk sıraya kaça çıkarırsın?",
- 100 lira abi.
- Ama para vermem, önce yap gel sonra vericem.
- Tamam. dedi ve gitti, bir hafta sonra geldi, "aç bilgisayarını abi" dedi, bende açtım.
- Şimdi aç gugılı yaz oraya abi "salla gitsin tatlıcısı"
- Bende bi yazdım, anam ne göreyim, en üstte benim adım var. verdim parasını gitti. Şimdi sana soruyorum, kaç yıldır ne kadar döküldün paraları hele bi de bakayım.
Müşterim kaşgöz ile "alttan al" bakışı yaptı ve sadece gülüştük.
İşin özü;
Adam yeni bir tatlıcı açıyor, adı sanı şimdiye kadar hiç duyulmamış.
E zaten domaini açıp aktif etmekle bile hiç olmayan bir isimde fırt diye birinci gelirsin. Rekabet yok bilmem ne yok.
Adam nereden bilsin önemli olanın "tatlıcı" ya da "Ankaradaki Tatlıcılar" vb. dendiğinde kafada gelebilmenin olduğunu.
ve bunlardan yüzbinlerce var.
. - 20-08-2014, 22:17:05Ben de 25 yıldır bu işin içinde olup rezil dil bilgisi ile ve büyük ciddiyetsizlikle kurumsal seo sitesi kuranlara şaşırıyorum bazen
- 20-08-2014, 22:34:26Üyeliği durduruldubir ara telefon verenlerde vardı seo paketi alana çekilişle telefon veriliyordu benim aklıma takılan sorulardan biri madem elinde 100 lerce sitelik altyapı var neden kendin site çıkarmıyorsun ?? reklam veren var yani kazanç olmazsa nasıl reklam vereceksin ben kendi düşüncem paket olayına artık sıcak bakmıyorum
