6 aylık gold uyeligi alıosun. sonra şaşalı bi konu açıosun. 50 100 artık ne koparırsan koparıosun hadi bana eyv. benim yandıgım nokta su adam r10 a kadar gelmiş yani buraya üye olmuş ama 50 tl ile bu işlerin olmıcagını ögrenememiş.