• 25-07-2014, 01:15:26
    #37
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ATABEY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tamamen saygı duyuyorum. ama sadece seoculara veya seocu gecınenlere kaldıysa işimiz er gec patlıyoruz ben terazı burcuyum ve sureklılıgı esas alırım. işletme veya site hiç fark yapmaz. sureklılık ve sürekli basarı ıcın işi en ıyı yapan bence işin sahıbıdır
    Web sitenizin, tasarım, içerik, editörlük, kodlama, seo, sosyal medya ve reklam alanlarının tümünü tek başınıza yapıyorsanız ve başarılıysanız elinizden öperim
  • 25-07-2014, 01:24:18
    #38
    TurkThemes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Web sitenizin, tasarım, içerik, editörlük, kodlama, seo, sosyal medya ve reklam alanlarının tümünü tek başınıza yapıyorsanız ve başarılıysanız elinizden öperim
    Tasarım (photoshop, css, yerleşim...)
    İçerik, editörlük (şahsıma ait her gün özgün içerik)
    Kodlama (php, css, js, html...)
    Seo (google optimizasyon, kelime takibi, cuterank, analytics analiz...)
    Sosyal medya (Facebook, Twitter sayfaları, 2-3k takipçi)
    Reklam (adsense reklam alma, facebook ve adwords reklam verme)

    Arkadaşa cevap yazmışsınız ama kendi çapımda sesli düşündüm. Evet hepsini tek başıma yapıyormuşum. Günde 2-3 saatimi alıyor ortalama. Başarılı mıyım diye sorarsam, kendi çapımda şimdilik yeterli, ileride daha iyisi olur diye umuyorum
  • 25-07-2014, 01:25:48
    #39
    mrrssy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tasarım (photoshop, css, yerleşim...)
    İçerik, editörlük (şahsıma ait her gün özgün içerik)
    Kodlama (php, css, js, html...)
    Seo (google optimizasyon, kelime takibi, cuterank, analytics analiz...)
    Sosyal medya (Facebook, Twitter sayfaları, 2-3k takipçi)
    Reklam (adsense reklam alma, facebook ve adwords reklam verme)

    Arkadaşa cevap yazmışsınız ama kendi çapımda sesli düşündüm. Evet hepsini tek başıma yapıyormuşum. Günde 2-3 saatimi alıyor ortalama. Başarılı mıyım diye sorarsam, kendi çapımda şimdilik yeterli, ileride daha iyisi olur diye umuyorum
  • 25-07-2014, 02:04:59
    #40
    Arkadaşlar ikili diyaloglara girmesek iyi olur.

    Sadece hit açısında problem yaşayanlar ve çözüm önerisi olanlar yazsın.

    Not: Bugün dikkat ettim. Düştüğüm kelimeden birkaç tane hit geldi. Fakat aramalarda hala gözükmüyorum. Google bazı kelimelerde deneme yapıyor sanki.
  • 25-07-2014, 02:15:45
    #41
    rizikos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar ikili diyaloglara girmesek iyi olur.

    Sadece hit açısında problem yaşayanlar ve çözüm önerisi olanlar yazsın.

    Not: Bugün dikkat ettim. Düştüğüm kelimeden birkaç tane hit geldi. Fakat aramalarda hala gözükmüyorum. Google bazı kelimelerde deneme yapıyor sanki.
    Katılıyorum
  • 25-07-2014, 02:16:24
    #42
    Üyeliği durduruldu
    Bugun sanki tekrar kipirdama var gibi ?


    iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
  • 25-07-2014, 02:19:29
    #43
    Ben de bir miktar artış oldu ama yeni kelime ve sayfalarda eskiler hala yerinde
  • 25-07-2014, 03:09:51
    #44
    Düşüş durdu sadece, toparlanma olacak mı göreceğiz.
  • 25-07-2014, 03:28:14
    #45
    aynı şekilde 18inde birden düştü hitlerim. ancak ana kelimede aynı yerde duruyor site, sadece alt sayfalarda düşüş var (daha ne olsun )