• 10-07-2014, 00:25:15
    #19
    kontrex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Özellikle site satışı konularında çok sık rastlıyorum.
    Adam siteyi açalı daha 4 ay olmuş.
    Hem de eTicaret sitesi...
    "2K hiti var" diyor!
    Yahu...
    Sitenin google indexi daha 1K bile yok!
    Alexa yerlerde...
    Sen 2K doğal google hitini nereden yapacan?

    Geçtim eTicaret sitesini...
    Bir sitenin doğal google kaynaklı 2K hiti olabilmesi için
    Binlerce indexi olması gerekmez mi?

    Kurumsal sitem var.
    PR4
    100 indexi var.
    7 yıllık site,
    Hİt: 15-20

    Haber sitem var
    PR3
    200K index,
    Alexa 1M altı
    HİT: 300

    Daha bu örnekler artıralabilir.
    2 aylık wp site açacaksın,
    Toplam url sayın 50 olacak
    Günde 2-3 veri gireceksin,
    ve
    sitenin Hiti: 1K olacak!
    Öylemi?
    Senin sitenin hiti: 1 (Sadece 1) belki olur.

    Yook Arkadaş!
    Sen yanılıyorsun...
    Ahada bak!
    Ben bu siteyi 1 yıl önce kurdum.
    PR'si bu, Alaxa'sı şu,
    Şu kadar da indeksi var.
    Vee günlük doğal google tekil hit: 700 yada üzeri...

    Diyebilen bir Arkadaş var mı?
    Tabi kimse sitesini ifşa etmek istemez ama...
    Bu SEO işlerini ticari olarak yapan arkadaşlar!
    En azından ilaçlık bir site gösterin de bakalım.

    Bıktım bu site işlerinden
    Ne sitesi kurarsak kuralım günlük 100 tekili geçmiyor!

    Yani demem o ki;
    Sadece bu bizde mi böyle?
    Yoksa: Güneşe yolculuk var da biz mi yayan kaldık?
    Hocam yanılıyorsunuz elimde referans gösterebileceğim dolu site var örnek olarak 1 ayda 790k alexadan 200 kya düşürdüğüm ve 1k hitsten 3 k hitse çıkardığım sadece 100 tl masrafla bu işi yaptığım alışveriş siteleri mevcut. Bu işin rajonu şudur.

    Siten 10-20 hits te iken 10 tane backlink alırsan zaten direk kafadan patlarsın. Siten yeniyken taglara boğarsan patlarsın. Siten yeni iken kopyala yapıştır yaparsan gene patlarsın. İşin rajonu şudur 3-4 ay temiz kelimeler üzerinde belirli linkler almak sayı 300 400 e geldimi 1-2 tane sağlam backlink ile siteyi kendi tarzın sitelerde makale ile özentisiz anlatmak daha sonra 1-2 banner ile tekrar güçlendirip makalelerle güncelleştirmek ve sonrasında iyiye giden bir site haline gelebiliyorsunuz. Bizim türk milleti alıyor backlınk paketini 1 ay boyunca rusyadan 1-2 k hits alıyor sonra site tamamen boş. Bu işi ciddi anlamda kavrayacak biri varsa gelsin sorsun yardımcı olayım maksat 1-2 kişiyi de bu düşünceden kurtarmak. Saygılarımla..
  • 10-07-2014, 01:10:30
    #20
    kontrex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O 1K hitiniz sürekli mi?
    Yani aylık ortalama baktığınızda bu hiti koruyabiliyor musunuz?
    Yoksa bir günlük bir yükseliş mi?
    Tabii ki, siteyle ilgilendiğiniz sürece ve makale sayısı arttıkça hit de artıyor. Ama ilgilenmezseniz illa ki düşer.

    Bakın size ve okuyan herkese küçük bir tüyo veriyim. En önemli şey başlık seçimidir. Sonra içeriğin kalitesi gelir. Başlık konusunu adwords kelime analiz aracından veya başka yerlerden tespit edebilirsiniz. Sonra güzel bir makale yazarsınız. Orjinal ve samimi bir içerik. Yazım dili 1.tekil şahıs olmalı. Yani ben

    Böyle güzel makaleleri yazar ve her gün 1 tane sırayla yayınlarsınız. Sonra günlük olarak hit getiren kelimeleri takip edersiniz. Bakarsınız en çok hangi makaleye hit geliyor. Sonra vakit kaybetmeden ona benzer bir kaç makale daha yazar ve hit alan ilk makaleye bu yeni makaleler içinden link verirsiniz.

    Baktınız ki makaleye gelen hitler artıyor sadece o makaleye yönelik tanıtım yazıları alırsınız. Kaliteli sitelerden bir kaç tane. Böylece makalenin google sıralamasındaki yerini sağlamlaştırırsınız.

    Sonra sırasıyla böyle hangi makalelere hit geliyorsa aynı yöntemi uygulamaya devam edersiniz. Bir gün bir bakarsınız ki sitede 50 makale var gelen hit yüzler, binler olmuş.

    Önemli olan kaliteli içerik, samimi makaleler ve biraz da mantıklı SEO çalışması. Hepsi bu kadar.

    Bunun dışında, aynı gün içinde açılıp da şu kadar hit aldım diyen arkadaşların da yanıltıcı bilgi verdiğini düşünüyorum. Yani sadece bir kaç indexle Googl'dan o kadar hit gelmez. Hit kaynakları çeşitlidir. Mesela facebook olabilir, hitli bir siteden verilen bağlantı olabilir v.s. Bilmiyorum belki de eşsiz bir kelime yakalayıp o kadar hit alan da var olabilir. Ama bana 1 tek oyun ekleyip xxx kadar hit almak pek inandırıcı gelmedi.

    Ayrıca şu alexa işini de bırakın, hiç bir halta yaradığını görmedim. Spam yöntemlerle sen istersen TR'de ilk 100'e sok, sitende bişey yoksa hiç bir fayda sağlamaz. Alexa'yı ölçü almayın.
  • 10-07-2014, 03:06:34
    #21
    Sosyam Medya çıktı mertlik bozuldu
  • 10-07-2014, 09:54:33
    #22
    Bence bu hit konusunda biraz daha bilgilenmelisiniz. 500 indexle 3k hiti gördüğümüde bilirim 10k indexle 50 yi geçmeyen sitemde oldu.
    Bunun çok da doğru bir orantısı yok. İçeriğinizin kalitesi özgünlüğü uyguladığınız (doğru) seo yöntemleri vs. herşey sizin hitinizi etkileyecektir.

    yani diğer arkadaşlar da hemen hemen aynı şeyleri söylemişler 1k hit için binlerce index olmasına hiç ama hiç gerek yok.

    emin olun 1000 adet kopyala yapıştır içeriktense 10 adet özgün içerik size çok daha fazla hit getirecektir.

    Eğer şu ana kadar açtığınız siteler 50-100 hit'i geçemediyse sorunu sistemde değil kendinizde aramalısınız.
  • 10-07-2014, 14:03:25
    #23
    İndexlenen sayfa sayısı ve Aldexa sıralaması ile ziyaretçi sayısının ( direkt olarak) ne alakası var.
  • 10-07-2014, 15:57:43
    #24
    Hocam hedef kelimeni belirlersin onda üst sıralara gelip hiti alırsın. Senin dediğin gibi 1k indexi olan site bir kaç orta halli kelimede üst sıradadır 1-2k hit alır.
    İyi bir seo ile tek sayfa siteyi 3-4 tane sağlam hit getiren kelimede kafaya getirirsin çok daha fazla hit alırsın.
    İndex sayısıyla kullanıcı sayısı bağlantılıysa 10-15k konusu olan bir db alıp WordPress'e aktarıp indexletiriz 10 gün sonra direk 15k hit gelmeye mi başlar? Hayır çünkü sıralamada olmaz. Veya film sitelerine bakın binlerce indexi olmasına rağmen 100 hiti geçemeyen tonla site var.
    Hit için doğru kelime belirleyip iyi seo yapmak önemli, iyi index sayısı değil.
  • 10-07-2014, 16:06:57
    #25
    3 aylık site hit 3.5 k

    http://prntscr.com/418gt4
  • 10-07-2014, 16:21:13
    #26
    Konuyu açan arkadaşı anlamamış olmalısınız.

    Adam indexten örnek vermiş ama anlatmak istediği farklı bir konu.
    Google'ın saçma olan Opmizasyonunu anlatıyor aslında arkadaş.

    Madem böyle dediğiniz gibi kolay onlarca konu var seo, satışlar vs vs. Gelin birlikte ortak dev bir site yapalım yada ahanda adam açmış aciz bir durumda yardım edin adam neyse ücretini çıkarmaya çalışsın arkadaşlar.

    Ama yok Sen bu işi yapma etme saçma konu ne demek bunlar?

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 16:21:13 -->-> Daha önceki mesaj 16:14:13 --

    Bizim zamanımız da bu tip konulara insanlar nasıl yardımcı olabilirim diye girerdi.

    Lütfen arkadaşlar direk devirmek yerine önce düzeltmeye çalışın.
  • 10-07-2014, 16:24:31
    #27
    ThePartizan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İndexlenen sayfa sayısı ve Aldexa sıralaması ile ziyaretçi sayısının ( direkt olarak) ne alakası var.
    İndexlenen sayfa değil reklam çıktığın sıte ıle aldığın hitsin çok önemi var bunu sana neden açıklayımki ozaman ben ne iş yapacağım ?

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 16:24:31 -->-> Daha önceki mesaj 16:22:33 --

    sarkos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam hedef kelimeni belirlersin onda üst sıralara gelip hiti alırsın. Senin dediğin gibi 1k indexi olan site bir kaç orta halli kelimede üst sıradadır 1-2k hit alır.
    İyi bir seo ile tek sayfa siteyi 3-4 tane sağlam hit getiren kelimede kafaya getirirsin çok daha fazla hit alırsın.
    İndex sayısıyla kullanıcı sayısı bağlantılıysa 10-15k konusu olan bir db alıp WordPress'e aktarıp indexletiriz 10 gün sonra direk 15k hit gelmeye mi başlar? Hayır çünkü sıralamada olmaz. Veya film sitelerine bakın binlerce indexi olmasına rağmen 100 hiti geçemeyen tonla site var.
    Hit için doğru kelime belirleyip iyi seo yapmak önemli, iyi index sayısı değil.
    Ben zaten öyle birşey demedim. Aldığın hits ile çıktığın reklam sayın çok önemli yahu 10 hits alan bir site 100 sayfadan reklam alması sizce çokmu doğru bir olay google böyle birşeyi hile olarak algılar. Siz demek istediklerimi farklı ŞEKİLDE anlamışsınız .Adam siteyi bugün alıyor ertesi gün 1000 backlınk alıyor 1 anda hits coşuyor 10 gün sonra bir bakıyor site bom ?