Site'me saldırımı var? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Site'me saldırımı var?
5
●
339
R10.net
Google ve Arama Motorları
Google Optimizasyon
Site'me saldırımı var?
04-07-2014, 19:24:04
#1
nOthinqs
Selam arkadaşlar ;
Konunun yeri yalnış ise kusuruma bakmayın.
Sormak istediğim soru bugün yandex metrica'dan baktığımda 65 ekstra hit aldığını gördüm.
Şöyle bir " Log " mevcut sizce saldırımı var?...
04-07-2014, 19:31:26
#2
truser
bugün banada çok hit geldi ?
04-07-2014, 19:33:13
#3
nOthinqs
truser adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
bugün banada çok hit geldi ?
Hit gelmesi problem değil'de aynı tarayıcı ve işletim sisteminden üstelik ziyeret süresi 00:01 max. 1 saniye yani. Bu normal gelmedi bana.
04-07-2014, 19:35:41
#4
mediator
Üyeliği durduruldu
nOthinqs adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hit gelmesi problem değil'de aynı tarayıcı ve işletim sisteminden üstelik ziyeret süresi 00:01 max. 1 saniye yani. Bu normal gelmedi bana.
Sitenizin ismini pm alabilirmiyim hocam
04-07-2014, 19:43:18
#5
RainManTR
65 kişiyle saldırı yapmaya çalışan olmaz bence. Daha çok spam yorum bırakmak için vs. bot olarak gelmiştir hocam.
04-07-2014, 19:48:05
#6
nOthinqs
RainManTR adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
65 kişiyle saldırı yapmaya çalışan olmaz bence. Daha çok spam yorum bırakmak için vs. bot olarak gelmiştir hocam.
65 Farklı IP ~ IP ye baktım access log'tan
abuse@cogento.com
diye bir yere kayıtı. Bu yüzden merak etmiştim. ~ Tşkler yorumlar için.
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 19:48:05 -->-> Daha önceki mesaj 19:47:18 --
mediator adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Sitenizin ismini pm alabilirmiyim hocam
Gönderdim hocam.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler