Sitem uçtu gidiyor ? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Sitem uçtu gidiyor ?
27
●
1.550
R10.net
Google ve Arama Motorları
Google Optimizasyon
Sitem uçtu gidiyor ?
1
2
3
4
21-05-2014, 21:11:28
#10
Tolgahanuzun
MustafaDuvenci adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
40 yıllık pilotum böyle uçan site görmedim.
Mesaj avatar uyumluluğu diye buna derim ben.
Bunlar bir şey değil. 10-20k olan siteler var uçan
21-05-2014, 21:11:46
#11
Turkishli
Daha yürümeye bile başlamamış
emekleme dönemi ama sağlıklı gönürüyor.
21-05-2014, 21:12:10
#12
Hobbaa
Üyeliği durduruldu
124 oldu ! Biri daha girmiş arkadaşlar. UÇUYORUZZ
edit: 150 oldu 150, hey gidi heyyy
21-05-2014, 21:13:18
#13
Turkishli
Hobbaa adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
124 oldu ! Biri daha girmiş arkadaşlar. UÇUYORUZZ
Ayrıca iyikide link koymamışsın r10dan gelen hiti görünce kalbine inebilirdi
21-05-2014, 21:16:35
#14
cwlerde
darısı başımıza hakikaten uçuyor...
21-05-2014, 21:21:41
#15
Hobbaa
Üyeliği durduruldu
Şimdi burda herkes gülüyor konuya ama, hiçbir çalışma yapmadan 9 günlük sitenin 130 hite gelmesi kolay bişey değil arkadaşlar. Lütfen
21-05-2014, 21:36:55
#16
EPİNKO
HesapSatis.com.tr
hocam hobbaa deyin nazar değmesin
haklı arkadaş benim site 20 tekil de surunuyor
21-05-2014, 21:38:30
#17
Hobbaa
Üyeliği durduruldu
OnurCemil adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
hocam hobbaa deyin nazar değmesin
haklı arkadaş benim site 20 tekil de surunuyor
yaa işte dalga geçenlere söylüyorum. cem yılmaz diyodu ya
-- GÖR GÖR..
21-05-2014, 22:47:35
#18
CLass16
Başlığa gayet ciddi girmiştim yorumlardan sonra sesli gülmeye başladım
İnşalah devamı gelir daha çok uçarsınız hocam
1
2
3
4
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler