• 11-03-2014, 11:46:23
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.


    Google 19.02.2014 tarihinde bu şekilde spam mesajı geldi . Hergün güncel olarak makale giriliyordu 2 ay boyunca sürekli girildi . Makale yazan arkadaş 4 anahtar kelimeyi başlık olarak kullanmış hep .

    Bende bilmediğimden doğru olduğunu düşündüm . Makaleleri tek tek kontrol ettim aralarında özgün olmayanları kaldırdım. Tekrar inceleme isteği gönderdim fakat sonuç yine aynı . Ne yaptıysam kurtulamadım .

    En sonunda tasarımı komple sildim . Şimdi özgün ve ücretli bir tema satın aldım .

    Bundan sonra ne yapmam gerekiyor arkadaşlar yardımlarınızı bekliyorum . Yine aynı şekilde özgün yazımı girmeliyim bu spam olayından nasıl kurtulabilirim ?
  • 11-03-2014, 11:56:14
    #2
    Hep yazıyor ve söylüyoruz Özgün kavramı googlede olmayan bir Makale yazmak değildir, Özgün yazmak demek yeni bir anlatım ve anlam oluşturmaktır diye. Siz özgün yazmışsınız belki, ama yazdıkalrınızı kimse okumuyor Hocam. Sitenize gelen ziyaretçilerin gelmesiyle çıkması bir olmuş. Bu durum da googlede, ziyaretçiyi yanıltan içerik olarak algılama yaratmış.
    Yanı kısaca Siteniz ne kadar özgün olursa olsun " Kullanıcı odaklı değil"miş. Doyurucu bilgi yok.
  • 11-03-2014, 12:00:17
    #3
    MimariuS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hep yazıyor ve söylüyoruz Özgün kavramı googlede olmayan bir Makale yazmak değildir, Özgün yazmak demek yeni bir anlatım ve anlam oluşturmaktır diye. Siz özgün yazmışsınız belki, ama yazdıkalrınızı kimse okumuyor Hocam. Sitenize gelen ziyaretçilerin gelmesiyle çıkması bir olmuş. Bu durum da googlede, ziyaretçiyi yanıltan içerik olarak algılama yaratmış.
    Yanı kısaca Siteniz ne kadar özgün olursa olsun " Kullanıcı odaklı değil"miş. Doyurucu bilgi yok.
    Haklısınız hocam sadece doldurulmak için yazıldı ama şöyle bir durum var site nakliyat sitesi istediğim kadar doyurucu bilgi yazsamda kimse girip okumuyor zaten.Hani bir blog sayfası olsa yararlı çeşit çeşit konular var nakliyat sektörü çok kısır durum böyle olunca bende ne yapacağımı şaşırıyorum ?
  • 11-03-2014, 12:23:19
    #4
    b_urn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Haklısınız hocam sadece doldurulmak için yazıldı ama şöyle bir durum var site nakliyat sitesi istediğim kadar doyurucu bilgi yazsamda kimse girip okumuyor zaten.Hani bir blog sayfası olsa yararlı çeşit çeşit konular var nakliyat sektörü çok kısır durum böyle olunca bende ne yapacağımı şaşırıyorum ?
    Sitenizi insanlara açın hocam. Nakliyeye ihtiyacı olan gelip sitenizde Şurdan şuraya gidecek Nakliyem var yazsın. Boş aracı olan Nakliyecilerde, Şurdan şuraya nakliye yapıyoruz gibisinden şeyler yazsın. Ziyaretçi defteri oluşturun. Nakliyecilikte geçerli Yasal haklardan bahsedin. Yöntem çok bunları siz bulmalısınız hocam. Sırf içerik olsun Site dolsun mantıgıyla bir yere varamazsınız.