• 25-01-2008, 16:09:42
    #10
    Yazılanlaardan anlasılan sandbox'ın da bir derecesi var.. Neden derseniz; birçok kişinin 1 yılda tam olarak kurtulamadıgını biliyorum...Kimi de 1 ayda çıkıyor...

    Burada belirtmek istediğim nokta bazen google siteniz normal sırasında asla bulamayacağınız kadar gerilere atabiliyor bunun süresi kendimden biliyorum yaklaşık 1-2 hafta sürebiliyor.Site bir geliyor bir kayboluyor...Bu Sandbox değildir.. Buradaki arkadaşlara itâfen olmasa da gözden kaçmaması gereken bir husus oldugunu düşünüyorum...
  • 25-01-2008, 16:43:33
    #11
    senın dedıgın o seylere ılava olarak bı kac sey daha yaparak yuzde 95 ıhtımal bi siteyı max 10 gunde defalarca sandboxtan cıkardım. 2 ay beklemeye ne gerek
  • 25-01-2008, 16:47:17
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Deneyin Babam Deyinki.. Bi Yontem Biliyorum Da Hevesliyim Cikacagina. Umutvar Sanin