• 18-02-2014, 17:30:45
    #1
    Merhaba arkadaşlar 2 şubatta bir forum sitesi açtım 18 şubatdayız 16 gün olmus 11 gündür google da çıkıyor

    Sizce Sitem 2 , 3 Ay Sonra PR Alırmı .? // Site Analizim Aşşağıda

    GOOGLE'DAN 1900 İNDEX İM VAR

    86.702 GÖSTERİM - 3.838 TIKLANMA ANALİZİ VAR

  • 18-02-2014, 18:52:58
    #2
    Üyeliği durduruldu
    PageRank hiçbir ifade etmiyor ama illa pagerank için uğraşıyorsanız pageranklı bir siteden footer almalısınız
  • 18-02-2014, 21:21:16
    #3
    PR almak için bu kadar acele etmenizi ve bu hiti 16 günde nasıl aldığınızı öğrenmek istiyorum. PR alma yöntemlerini aratarak öğrenebilirsiniz bu arada. Aramaya inanın.
  • 19-02-2014, 00:46:25
    #4
    Pr almak istiyorsan, Pr'li site footerdan veya Pr'li sayfalardan link almalısın Hocam. Ama dikkatli olman lazım son zamanlarda footer linkleri google pek affetmiyor siteleri daha geri atıyor. Ayrıca arkadaşların dediği gibi siten daha yeni, Pr için okadar uğraşmana gerek yok. Alakalı sitelerden tanıtım yazısı alırsan senin için daha faydalı olacaktır.
  • 19-02-2014, 00:53:02
    #5
    Hocam görünüşe göre forumunuz zaten çok kısa sürede iyi bir hit yakalamış. Bence PR derdine hiç düşmeyin. Ne yapıyorsanız aynen böyle devam edin, kullanıcılarınız size doğal backlink kazandıracaklardır. PR almasa da forumunuz PR li forumlardan daha sağlam olacaktır.
  • 19-02-2014, 02:27:35
    #6
    2 haftada 1900 indexli bir forum, anladığım kadarı ile özgün içerik yerine kopyala / yapıştır üzerine gidilmiş.

    Dikkat edin derim, 1-2 ay sonra ben nerde hata yaptım derseniz eğer cevabı bu olacaktır.
  • 19-02-2014, 17:58:21
    #7
    İndexler Kopyala Yapıstır Değil Çoğu Yani Önceden Hazırladıklarımızı Ekledik
  • 19-02-2014, 18:14:17
    #8
    Burda bir arkadaş konu açmıştı özgün sitem var demişti nerde hata yapıyorum demişti.Baktım sitesine 2 cümle eklemiş özgün sanıyor.Böle siteler iyi backlinkle besleyemezsen uçar.
  • 19-02-2014, 18:39:31
    #9
    Blacklink Ustasıyız Hitde'de Sınır Yok . Artık Gerisi Google'a Kalmış Bakıcaz