gezinti başlıyor. 88.241.9X.24X 23.47
gezinti tamamdır. 00.05
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan 09-03-2014 mesaj 00:15:34 -->-> Daha önceki 08-03-2014 mesaj 23:47:11 --
demişsiniz. geç başlamış olabilirim. ne var bunda?
Anlaşılmayacak birşey yok hocam. bak istersen son mesajıma ben 00.00'da gezinti bitmiştir şeklinde bir ibare kullandım mı? hayır.
Gezintimi yine 15 dk'dan fazla yaptım. ee buyrun gruptaki diğer arkadaşlarında içleri rahat etsinler şu alıntı yaptığım mesajında ayrıntılarından başlama ve bitiş (mesaj düzenleme) saatinden gezintimi görebilirler.(kaç dk olduğunu, ayrıca verdiğim ip den kendi websitelerine gelen'e de baksınlar gezin sayfalar dahil.)
Şimdi ben gezintimi yaptığım halde tekrar özür gezintisimi yapmam gerekiyor? ve gezintimi yaptığım halde bu alexa grubundan bekleme sırasına mı alınıyorum.?
Sence bu mantıklı mı? Akıl kârı birşey midir? hayır.
Almayın hocam Gruba falan. Hadi hayırlı forumlar.
Grup kurallarını okumuyorsun, defalarca pasif duruma düşüyorsun bide haklı olmaya çalışıyorsun. Bak bakalım grup kurallarında ne yazıyor:
*Gezinti süresi 00.01 de başlar 23.59 da biter bu zaman zarfı içinde mutlak gezinti yapılması şarttır
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 10:10:59 -->-> Daha önceki mesaj 10:07:46 --
88.234.xxx.2xx
gezinti başladı
10.10
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 10:34:15 -->-> Daha önceki mesaj 10:10:59 --
gezinti bitti 10.33