Hala hit düşüşü yaşayan var mı? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Hala hit düşüşü yaşayan var mı?
59
●
3.594
R10.net
Google ve Arama Motorları
Google Optimizasyon
Hala hit düşüşü yaşayan var mı?
1
2
3
4
5
6
7
21-12-2013, 13:47:08
#10
Tha
Developer adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
%500 kayip nasil oluyor? Bunun bilimsel aciklamasini bilen var mi?
-ye düşmüş site önceki günlerin hitinden siliyor
21-12-2013, 14:02:08
#11
SouL
Umarım toparlanır, hitleri birden katlanan arkadaşlarda dikkat etsinler, bu güncellemeler dalga dalga hissedilir yani ani çıkışın bir de ani düşüşü olabilir.
21-12-2013, 14:18:31
#12
MiroG
Üyeliği durduruldu
CeRo adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
film sitelerim de gözle görülür bir düşüş var.
Yakalış 3 gündür sitemi indexlemiyor bile ..
21-12-2013, 14:24:21
#13
hackxien
Sonumuz hayırola..
21-12-2013, 14:28:15
#14
Sedat Tekin
beter di bir haftadır daha da beter oldu
yandex ve bing olmasa kapat dükkanı git
21-12-2013, 14:44:41
#15
serkan35
https://www.r10.net/google-optimizasy...siradayim.html
Hala Düşüyorum 1. sayfa iken 188.inci sıralara gerilemeye devam ediyor site kaybolucak az kaldı çıldırmak üzereyim.
21-12-2013, 21:39:33
#16
SouL
Sıkıntı büyük.
21-12-2013, 21:57:15
#17
Miayke
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
bendede yarı yarıya düşüş oldu 3 gündürlü fln
21-12-2013, 22:04:31
#18
amiral79
Arkadaşlar ne olacak bu düşüşlerin sonu
Düştüğü gibi kalır mı yoksa gene aynı toparlar mı?
1
2
3
4
5
6
7
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler