• 08-11-2013, 23:16:47
    #1
    Arkadaşlar aranızda kullanan var mı, pravan blog ve siteler için düşünüyorum,listleri nasıl çöp mü ?
  • 09-11-2013, 01:18:43
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bildiğin çöplük
  • 10-11-2013, 01:52:01
    #3
    Denizs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bildiğin çöplük
    hocam çok kullanan varmış denediniz mi
  • 10-11-2013, 01:59:05
    #4
    retrospektif adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam çok kullanan varmış denediniz mi
    Denemez olur muyum retro sadece benim günlük 300 imleme hakkım var ve benim gibi yüzlerce üyesi var. Düşün artık o sitelerin halini. Denenen sitelerin çok büyük bir kısmıburadaki "Düşük kaliteli dizinler veya yer işareti site bağlantıları" maddesine göre penguen yiyor.

    Paravan sitenin mantığı bu olmamalı. Aksi halde sürekli yeni paravanlara ihtiyaç duyulur ve bu da ana siteyi olumsuz etkiler.

    Ama şu var. Ben kullanırım 1-2 ay çıksın bana yeter, sonra ne olursa olsun diyenler için geçici olarak kulllanıma bağlı fayda sağlayabilir.
  • 10-11-2013, 02:23:56
    #5
    Denizs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Denemez olur muyum retro sadece benim günlük 300 imleme hakkım var ve benim gibi yüzlerce üyesi var. Düşün artık o sitelerin halini. Denenen sitelerin çok büyük bir kısmıburadaki "Düşük kaliteli dizinler veya yer işareti site bağlantıları" maddesine göre penguen yiyor.

    Paravan sitenin mantığı bu olmamalı. Aksi halde sürekli yeni paravanlara ihtiyaç duyulur ve bu da ana siteyi olumsuz etkiler.

    Ama şu var. Ben kullanırım 1-2 ay çıksın bana yeter, sonra ne olursa olsun diyenler için geçici olarak kulllanıma bağlı fayda sağlayabilir.
    dostum haklısın dediğinde elbette çok fazla kişi kullanıyor büyük bir şirket listleri yeniliyordur diye düşündüm.
  • 10-11-2013, 13:01:36
    #6
    retrospektif adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dostum haklısın dediğinde elbette çok fazla kişi kullanıyor büyük bir şirket listleri yeniliyordur diye düşündüm.
    Evet deindex olanları ayıklıyorlar

    Bu tarz yöntemleri artık kimler kullanıyor söyleyeyim; Youtube + PPD, Youtube + CPA, webs diet pills gibi gibi günübirlik para kazanma işleri için kullanıyorlar.

    Ama paravan olarak yani eskiden olduğu gibi

    Ana site <- Tier 1 <- Tier 2 <-Tier3

    senaryosu için forum profil, toplu imleme vs gibi spam yöntemler uygun değildir. Çünkü arkadan paravanlar patlayarak geliyor. En son ana siteye ulaştığında ana site direk ceza almıyor ama diğerleri gerilediği için o da geriliyor. Sonra sil baştan...

    Daha güvenli yöntemleri tercih etmelisin.
  • 10-11-2013, 21:47:59
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Tamamen çöp, uzak durun.
  • 11-01-2014, 03:10:58
    #8
    Bilgilendirmeler için çok teşekkürler bunun dışında önerebilceğiniz site var mı?Onlywire nasıl sizce.