Monster backlinks- Social monkee kullananlar ?
7
●886
- 08-11-2013, 23:16:47Arkadaşlar aranızda kullanan var mı, pravan blog ve siteler için düşünüyorum,listleri nasıl çöp mü ?
- 10-11-2013, 01:52:01hocam çok kullanan varmış denediniz miDenizs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-11-2013, 01:59:05Denemez olur muyum retro sadece benim günlük 300 imleme hakkım var ve benim gibi yüzlerce üyesi var. Düşün artık o sitelerin halini. Denenen sitelerin çok büyük bir kısmıburadaki "Düşük kaliteli dizinler veya yer işareti site bağlantıları" maddesine göre penguen yiyor.retrospektif adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Paravan sitenin mantığı bu olmamalı. Aksi halde sürekli yeni paravanlara ihtiyaç duyulur ve bu da ana siteyi olumsuz etkiler.
Ama şu var. Ben kullanırım 1-2 ay çıksın bana yeter, sonra ne olursa olsun diyenler için geçici olarak kulllanıma bağlı fayda sağlayabilir. - 10-11-2013, 02:23:56dostum haklısın dediğinde elbette çok fazla kişi kullanıyor büyük bir şirket listleri yeniliyordur diye düşündüm.Denizs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-11-2013, 13:01:36Evet deindex olanları ayıklıyorlarretrospektif adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Bu tarz yöntemleri artık kimler kullanıyor söyleyeyim; Youtube + PPD, Youtube + CPA, webs diet pills gibi gibi günübirlik para kazanma işleri için kullanıyorlar.
Ama paravan olarak yani eskiden olduğu gibi
Ana site <- Tier 1 <- Tier 2 <-Tier3
senaryosu için forum profil, toplu imleme vs gibi spam yöntemler uygun değildir. Çünkü arkadan paravanlar patlayarak geliyor. En son ana siteye ulaştığında ana site direk ceza almıyor ama diğerleri gerilediği için o da geriliyor. Sonra sil baştan...
Daha güvenli yöntemleri tercih etmelisin.
