• 07-11-2013, 18:08:42
    #28
    üye oldum bende..
  • 07-11-2013, 20:57:45
    #29
    hocam üye oldum XnL onaylanırsa sevinirim teşekkürler
  • 07-11-2013, 22:19:47
    #30
    Üye oldum nickimle
  • 07-11-2013, 22:55:56
    #31
    sitenizde sorun var girilemiyor
  • 07-11-2013, 23:15:25
    #32
    tamaydogar kullanıcı adı ile üye oldum onaylarsanız sevinirim.
  • 08-11-2013, 01:17:30
    #33
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Kullanici adi veya sifrenizi yanlis girdiniz / Onaylanmayan uyelik! Anasayfaya Geri Don sanırım onaylanmamış kontrol edebilirmisiniz.
  • 08-11-2013, 01:29:25
    #34
    Üyeliği durduruldu
    KIVANCEFE olarak üye oldum.
  • 08-11-2013, 18:15:05
    #35
    uye oldum onaylarmisiniz
  • 08-11-2013, 18:22:27
    #36
    Bu sistemin bir benzerini daha önce kullanmıştım. Hemen üye oluyorum. Başarılar.