• 02-11-2013, 00:17:09
    #19
    ful kopya sitem seo çalışmalarım sonucu 2.sırada diğer kelimelerde ilk sayfada,imzam daki toplam 8 indexli site 3 kelimede 1.ci sırada , yani özgün içerik yada çok içerik vs boş.
  • 02-11-2013, 02:48:50
    #20
    🔥 AdSense Uzmanı 🔥
    retrospektif adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ful kopya sitem seo çalışmalarım sonucu 2.sırada diğer kelimelerde ilk sayfada,imzam daki toplam 8 indexli site 3 kelimede 1.ci sırada , yani özgün içerik yada çok içerik vs boş.
    Konudada dediğim bu zaten biri gelecek senin yorumunla iş yapacak ama batacakmı çıkacak mı Allah bilir.Çünkü sen birşey yapmaıdn peki ne kadar süredir iyi yerdesin ? Ve ne kadar kalcağını ümit ediyorsun ? Ve en muhimi anahtar kelimelerin gücü nedir ?
  • 02-11-2013, 11:32:36
    #21
    Faydali bir yazi olmus tesekkurler
  • 02-11-2013, 21:29:51
    #22
    ByMetiN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konudada dediğim bu zaten biri gelecek senin yorumunla iş yapacak ama batacakmı çıkacak mı Allah bilir.Çünkü sen birşey yapmaıdn peki ne kadar süredir iyi yerdesin ? Ve ne kadar kalcağını ümit ediyorsun ? Ve en muhimi anahtar kelimelerin gücü nedir ?
    benim çalışma yaptığım 4 adet sitede kelimelerinde zirvededir,bugün türkiyede kaç adet haber ajansı var ? 3-4 tane peki kaç tane haber sitesi var ? ben sayamadım baya fazla,haber siteleri günde en az 300 içerik girerler özgün mü bunlar sence,bi haber özgün olabilir mi istanbulun bilmem ne mahallesinde kaza oldu sen bunu ankaranın bilmem ne caddesinde diye değiştiremezsin
  • 02-11-2013, 21:31:16
    #23
    🔥 AdSense Uzmanı 🔥
    retrospektif adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    benim çalışma yaptığım 4 adet sitede kelimelerinde zirvededir,bugün türkiyede kaç adet haber ajansı var ? 3-4 tane peki kaç tane haber sitesi var ? ben sayamadım baya fazla,haber siteleri günde en az 300 içerik girerler özgün mü bunlar sence,bi haber özgün olabilir mi istanbulun bilmem ne mahallesinde kaza oldu sen bunu ankaranın bilmem ne caddesinde diye değiştiremezsin
    Az daha yukarda zaten ondua söyledik haber siteleri icin özgünlük pek olmuyor baslık ve acıklamada ufak bir kelime değişikliği haricinde sen haber diye bahsetmemişin ondna dedim )
  • 02-11-2013, 21:37:40
    #24
    ByMetiN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Az daha yukarda zaten ondua söyledik haber siteleri icin özgünlük pek olmuyor baslık ve acıklamada ufak bir kelime değişikliği haricinde sen haber diye bahsetmemişin ondna dedim )
    özgünlük çok iyi ama özgünlük herşey değil,emin ol kopya içeriklede başarılı olunuyor tabi site dışı iyiyse,yazını çok beğendim zaten,biri toplu link,toplu makale satıyorsa zaten o siteyi satış yapmak amaçlı açmıştır ondanda ne hayır gelir ki, makale konusunda da katılıyorum 100 tane aynı makale yayınlamaktansa 3-4 tane farklı yazı yayınlatmak daha mantıklı,backlink paketinde de haklısın,çoğu çöp liste ve yüzde doksan yabancı siteler,otomatik gerek yok bencede
  • 02-11-2013, 23:01:09
    #25
    ByMetiN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar her gün farklı konular açılmakta herkes sitelerinin düşüşünden şikayet etmektedir.Ama kimse gelipte şunu uyguladım bu seo çalışmasını yaptırdım deyip detayları pek söylemektedir.
    İlk önce R10.net Google Optimazsyon bölümünden detaylı bir şekilde yardım almak istiyorsanız ( siteniz gerilediyse veya hangi cezayı aldıysa ) ilk önce sitenize yaptırdınğınız son çalışmalardan bahsederseniz daha mantıklı ve yerinde cevaplar bulabilirsiniz.
    Herkesi ciddiye almayın : Evet bu bende olsam seo uzmanıda olsa herkesi çok ciddiye alıyoruz.Mesela adam diyor ki ya ben 500 imleme yaptım kelimem uçtu gitti ilk sıralar geldi.Olabilir şans ona vurmuş demek ki ilk sıralar gelmiş bakalım kaç ay durabilecek o sırada o muhim.Bizim diğer abilerimiz her faydalı gören çalışmaya bu şekilde atlıyor.İşte ahmet yaptırmış faydasını görmüş bende yaptırayım derseniz ona gülen şans size gülen ise uğursuzluk olur siteniz geriler bu hususta dahaa dikkatli olun.
    Bu paket inanılmaz dostum : R10 da bir çok kişi birbiriyle arkadaş eş dost bunu herkes biliyor.Biri gidiyor sosyal link borsasında konu acıyor.Cok aktiflik almayınca arkadasına rica ediyor oda yorum yazıyor.Adama bu çalışmayı yaptırdım on numara hem pr ye hem alexaya hem de yedi ceddime faydası oldu diyor.Yazı bunun farkına varmayan diğer arkadasımız hemen calısmayı alıyor.Hop düştü.O yüzden her konuya yapılan yoruma bakarak çalışma almayın.
    Ucuzluk Pazarı : Aslında en muhim nokta bu hepimiz ucuz malı severiz.İçerik muhimd eğil yeterki bol keseden olsun ve ucuz olsun kafi.Şimdi arkadaşlar tamam sitemize calısma yapcaz etcez ama bu konuda biraz daha dikkat edelim.Mesela bakın adam 5 bin imlemeyi size 5 tl veriyor.Tamam iyi hoş güzel binlerce backlink hızlı index demek ama doğallık ? Peki girenin çıkanın belliği olmadığı xyz sitelerin bile imleme yapıldıgı sitelerde sitenizin ne işi var arkadasım ? Bugün bir arkadasım facebooktn yazdı kanka sana benim paketten satayımmı diye.R10 dısı bir web master forumunda açmış konuyu baktım.Ama iyi ahh 50 blogspot imleme v.s .Eee kanka siteleri yolla bakayım nasıl sitelermiş.Yeni actım doldurayım az yollıyacağım İşte mantık bu .Kaliteli iş 5-10 tl ye olmaz olamaz.
    Yani benim dmeek istediğim şu arkadasım.Doğal olsun hersey imlemeyide kendiniz yapın farklı ip kullanarak yapın bin tane olmasın 10 tane olsun saglam site olsun.Yani emeğiniz olsun sitenizde.Sonuçta hem hit alcaksınız hem para kazancç yani.O yüzden sitelerinize özen göstermek istiyorsanız bir çalışma alırken bin defa düşünün...
    Bunu niye yazdım çünkü yeni üyeler bu işe yeni atılanlar v.s hep bu aldatmacaya düşüyor...
    Mesela ben dedikelrimi yaptım hep hiç kaybetmedim.Ciddiyim eskiden yapmıstım ama bu hataalrı ): Wrz seo programalrını indirip eşe dosta nette ne yapıyorsun deidklerinde Search Engin Optimization uzmanı ve sosyal medya uzmanıyım diye kaktırıyordum.Bu kaktırmayı size uygulamasınlar )
    Eğer ki bunalrı yapmazsanız ne olur.Siteniz size mutluluk verir.Sonra sizde çevrenize mutluluk verirsiniz ve dünya mutlu olur ))
    Bunlara bir de şunu eklemek istiyorum. Sitelerimize yapmış olduğumuz uygulamardan bahsedip olumsuz sonuçlarını da dile getirebilirsek eğer, insanlar yapmaması gereken şeyleri öngörebilir.

    Bir bilim insanına ( sanırım Edison idi ) sormuşlar, 123. denemen ne zaman bırakacaksın denemeyi. Bizimki cevap verir, "çok yaklaştım yapmamam gereken 123 şeyi biliyorum artık."

    İnsanlar uygulamıi / denemiş oldukları uygulamalardan da bahseder ve sonuçlarını olumlu / olumsuz belirtir ise bizler için faydalı bilgi olacağı kanaatindeyim.

    Son olarak paylaşımda bulunan arkadaşa da teşekkür ederim.