• 02-11-2013, 13:40:08
    #10
    vsecin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Peki geri gelme ihtimali varmi ?

    WMT da hic bir mesaj yok.
    Benim bir siteme yaklaşık 6 ay önce böyle bir ceza geldi.Komple siteyi sildim ,içerikleri sildim.Yine ceza kalkmadı.Burdan kurtuluş zor gibi.Aynı ceza başka bir siteye geldi bu sefer.
    Edit:Sildiğin içeriği gidip başka sitende kullanma sakın :S 301 falan yemez.
    Aynı içeriği bir sitemin üstüne ekledim az biraz.2.bir site de ceza aldı böylece
  • 02-11-2013, 13:53:08
    #11
    Tam spam uyarısı benimde bi siteme geldi malesef hala aynı. İçerik de yok.