Merhaba arkadaşlar ..
Benim uzman arkadaşlara bir sorum var yardımcı olurlarsa sevinirim ..
1) googlede sitem kendi kelimesinde ana sayfaya cıkmıyor nasiltv yazıyorum başka siteler çıkıyor ben cıkmıyorum link bunun için bir çok çalışma yaptım r10 bilgi arşivlerini toplayarak lakin hiç bir sonuç vermedi
2) aynsı sorun papatyafilim.net içinde gecerli goole harici bing ve yahoo da gayet başarılı lakin googlede bir türlü çıkmıor bu neyden kaynaklanır acaba ?
Sitem niye görünmüyo
10
●703
- 28-10-2013, 11:43:13Üyeliği durduruldunasiltv.net hocamEnglish adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-10-2013, 11:45:26Siten daha yeni çıkmaması normal.Neler yaptın bu site için.Umarım linke abanmamışsındırnamiss adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-10-2013, 11:50:02Üyeliği durdurulduhayır link alma verme yapmadım siteme özgün bişeyler ekledim kendim yazdım sonra imletme eklentisi kullandım 2 tane var sitemi blog sitelerine ekledim ve sitemi değişik sitelerde analiz ettim şuanda normal şekilde sitem yani nasil.tv mynet servisinin yeni almış olduğu uzman tiviye rakip bir site bende onun net. uzantısını aldım nasıltv de zaten sitem yerini alırsa bişe yapmama gerek yokEnglish adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
alamazsam eğer yapacağım şey basit googlenin indexlemesi icin tek html sayfa kullanırım site kasmaz belki ziyaretci alamama sebebim temamda olabir çünkü analiz yapıyorum herşey normal çıkıyor
- 28-10-2013, 11:51:11Kardeş daha 1 ay bile olmamış siten açılalı.Ziyaretçi çekmen için biraz zaman lazım sabır lazım.namiss adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-10-2013, 11:53:28Üyeliği durdurulduevet doğru o sabırda bende yokscout adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
) biri beni nağlaması lazım :P
- 28-10-2013, 11:56:53Keşke senin söylediğin gibi kolay olsa her şey. Bir kaç backlink al, aynı gün sıralamaya otur.namiss adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ama ne yazıkki öyle yürümüyor bu işler.
alamazsam eğer yapacağım şey basit googlenin indexlemesi icin tek html sayfa kullanırım site kasmaz belki ziyaretci alamama sebebim temamda olabir çünkü analiz yapıyorum herşey normal çıkıyor