• 21-10-2013, 16:07:10
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    arkadaslar Güncellemeden yokmu haber ?
  • 21-10-2013, 16:40:22
    #2
    he var yoldaymış
  • 21-10-2013, 16:43:06
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    aramadı beni geliyom diye bak sen
  • 21-10-2013, 18:09:53
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ;dd
  • 21-10-2013, 18:16:05
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    kasımın ilk haftası dalgalanma ikinci haftası güncelleme olacak!
  • 21-10-2013, 20:21:47
    #6
    Bir zamanlar Güncelleme gelecek deye korkardık Artık güncelleme bekler olduk
  • 21-10-2013, 20:36:09
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    SSemSS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir zamanlar Güncelleme gelecek deye korkardık Artık güncelleme bekler olduk
    Aynen kardeşim.
  • 21-10-2013, 21:51:58
    #8
    Eli kalbinde geldi gelecek
  • 21-10-2013, 22:26:20
    #9
    Konuya bak, ben de bir duyum aldınız sandım