• 11-10-2013, 23:27:20
    #1
    Arada siteme aynı ülkenin bir şehrinden 15-20 hit geliyor. Bunun zararı vs olur mu ? 1-2 günde bir aniden gece 3-4 gibi ya da akşam saatlerinde oluyor. Siteme herhangi bir hit gelmesi için program vs kullanmıyorum. İşin garibi bütün hitler aynı şehirden ip ler farklı ama şehir aynı. Hitler amerikadan geliyor site film izleme sitesi ki herhangi bir arama motorundan vs. gelmiyor. Nedeni ne olabilir ? Ya da nedeninden çok merak ettiğim zararı olur mu ?
  • 11-10-2013, 23:30:20
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Onlar da işin tuzu, biberi
  • 11-10-2013, 23:46:46
    #3
    Hotspot Shield isimli programı kullanıyorlardır, bizim Türkler onlar panik yapma proxy üzerinden girdikleri için Amerika görünüyor, çünkü free versiyonunda standart Amerika'dan bağlanıyor, ayrıca 15-20 hit bi zarar vermez,
  • 12-10-2013, 00:04:29
    #4
    Cevaplar için teşekkürler