• 28-09-2010, 03:11:46
    Doogle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    o nasıl oluyor ki?
    Zaten bir e mail adresi ile adsense üye oluyorsun. bi sıkıntı oldugunda o email adresine mail atar. :S
    Bencede mantıken böyle olması gerekir. Ne diye mail arasınki zaten kayıt olurken mail adresini adsense 'ye ekliyorsun
  • 28-09-2010, 03:26:25
    Üyeliği durduruldu
    Yararlı bilgi teşekkürler! (+rep verilmiyor, verdim say)
  • 09-10-2012, 08:50:38
    Çok yararlı bir bilgi, mail açacak arkadaşlar herhangi birini seçmeli bence.
  • 29-11-2012, 00:13:57
    Üyeliği durduruldu
    Çok sağol DEKAN Süper paylaşım..
  • 29-11-2012, 00:21:17
    farkli bir bilgi olmus eger test edenler varsa yine konu uzerinde bilgilendirme yapsin lutfen
  • 22-12-2012, 18:23:13
    Webmaster araçlarına eklediğinizde sitenizi eğerki herhangi bir sorun bildirimi yapacaksa zaten oradan yapıyor. Maceraya gerek yok o maili deniyor bu maili deniyor filan.
  • 05-01-2013, 02:55:46
    böyle bir durumda zaten google gmail hesabına bağlı olan webmaster tools üzerinden de mesaj atıyor. Yinede teşekkürler
  • 05-01-2013, 03:04:51
    Calixtus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    böyle bir durumda zaten google gmail hesabına bağlı olan webmaster tools üzerinden de mesaj atıyor. Yinede teşekkürler
    Konu 2008 de açılmış kardeşim o zamanlar dekanın dediklerini uyguluyordu google şimdi ise webmaster toolsa ekliyse ordan mesaj sallıyor
  • 05-01-2013, 03:19:23
    öğrendiğim iyi oldu teşekkürler ...