böyle bir durumda zaten google gmail hesabına bağlı olan webmaster tools üzerinden de mesaj atıyor. Yinede teşekkürler
Konu 2008 de açılmış kardeşim o zamanlar dekanın dediklerini uyguluyordu google şimdi ise webmaster toolsa ekliyse ordan mesaj sallıyor