Merhaba sabahın bu saatlerinde denizs isimli arkadaşın konusunu gördüm ve böyle bir konu açmak istedim, düşündüklerimi duygularımı eminim yaşayan çoktur.

Google penguen 2.1 güncellemesi diye başlıkta gördüğünüz üzere matt dayı gene twitterde bişeyler paylaşmış detayı o konuda azda olsa var, bilgilendirdiği için denize tşk ederim. Google neden artık çok güncelleme çıkarır oldu neden insanları bi düzende götürmek yerine hep ters köşeye yatırıyor? bu soruların cevapları elbette var.

1.Algoritmasının çözülmesini istemiyor.
2.Her algoritmada kaybedilen siteler adwords'a gelir olarak geliyor.
3.Güncellemelerden sonra google tarafından duyurulan %bilmem kaçlık oranlar devasa oranlar ama medyaya bunu yansıtamıyorlar çünki etkilenenler çok olursa prestij kaybedeceklerinin farkındalar.
4.Değişik hayvan isimlerini koyarak her güncellemede artık takip etmekten yoruluyoruz, bu nedenle webmaster dünyasına biz durmayacağız güncellemeler hiç bir zaman bitmeyecek mesajınıda veriyorlar sindirme politikası.

Nacizane düşüncelerim bunlar sitesi etkilenen yada etkilenmeyen arkadaşlara tek diyeceğim şey ise googleye göre düşünmeyin google'nin bu algoritmaları yapabildiği öğrenebildiği istatisliği veren kim? bunu bir düşünün sonra googleye göre backlinkmiş hitmiş uğraşmadan insanlar neler yapar diye düşünün derim.

Google spam siteleri yada kısa yoldan para yapacakları ters köşeye atmak için bunu yapıyor arada kaynayanlar gerçek siteler googlenin gözünde uçmuyor yukarda bahsettimya %bilmem kaç algoritma kurbanı diyede bişey yok bu ayıplarınıda saklamayı iyi biliyorlar. Google artık kısa sürede para kazanayım diyenleri istemiyor bu bir gerçek herşeyi zamana yayarak yapın telkinleriyle zaten söylemekte kimin zamanı olmaz? kısa sürede para kazanacakların olmaz o yüzden google bunları yakalamakta geçte olsa üstüne yok, elbetteki gözden kaçanlar oldukça çok hatasız kulda olmaz şirkette olmaz.

Düşüncelerinizi dinlemek isterim ama lütfen ayrı konulara gitmeyin polemiğe dönmesin konu bu konu hakkında herkesin şikayet ettiği bir unsur vardır, bunları herkes yazarsa daha iyi olur.