• 18-09-2013, 15:43:00
    #1
    Nerdeyse %90 a yakın hit düştü.Bu nereye kadar sürecek.Spam siteler paza kazanıyor.Emek verilmiş,yıllanmış siteler düşüşte.Buyrun Örnek:

    https://www.google.com.tr/search?q=i...%C4%B1&start=0
  • 18-09-2013, 20:08:38
    #2
    ilginç bir sıralama olmuş.
  • 18-09-2013, 20:11:06
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Bugün ilk kez çok keskin bir düşüş aldım. Son düşüş konularına bakınca teğet geçti sanıyordum
  • 18-09-2013, 20:53:25
    #4
    Bunda ne sıkıntı var ?
    Adamın alan adı + Title aradığın kelimeye uyumlu
  • 19-09-2013, 02:10:51
    #5
    Sakuragi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bunda ne sıkıntı var ?
    Adamın alan adı + Title aradığın kelimeye uyumlu
    İlginç olmaz olurmu. Daha önceden bu tür sonuçlar altında uyarı verirdi. "xx sitesinden daha fazla sonuç diye". Hepsiniz sıralamaz dı.
  • 19-09-2013, 02:13:57
    #6
    Üyeliği durduruldu
    aynı sıkıntılar bizde de var
  • 19-09-2013, 02:20:34
    #7
    google bu aralar dalgalı arkadaşlar. Sakin olun ani link çıkışları yada alımları yapmayın
  • 19-09-2013, 02:26:09
    #8
    Üyeliği durduruldu
    burada halen google hakkında iyi konuşanların beyninden şüphe ederim. çöğ siteleri çıkarıyor, eski siteleri aynen spama alıyor, kaliteli siteler 5. sayfalarda. ama blogspot olsun kopya içerikler hep ilk sayfada.

    google salakları kullanmasını çok iyi biliyor. yandex te halen kaplumbağa gibi anasını satim.
  • 19-09-2013, 03:05:05
    #9
    taytaylan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nerdeyse %90 a yakın hit düştü.Bu nereye kadar sürecek.Spam siteler paza kazanıyor.Emek verilmiş,yıllanmış siteler düşüşte.Buyrun Örnek:

    https://www.google.com.tr/search?q=i...%C4%B1&start=0
    Matt Cutts bu sıralamanın neden oluştugu konusunda bir video da bilgi vermişti..ve r10 da bu konuda daha önce yazılar yazıldı..yani bu bilinen bir durum..sorun yok kısaca..

    csariaslan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    burada halen google hakkında iyi konuşanların beyninden şüphe ederim. çöğ siteleri çıkarıyor, eski siteleri aynen spama alıyor, kaliteli siteler 5. sayfalarda. ama blogspot olsun kopya içerikler hep ilk sayfada.

    google salakları kullanmasını çok iyi biliyor. yandex te halen kaplumbağa gibi anasını satim.
    google babanın oğlu değilki neden seveyim ama google sayesinde ayaktayız..iyi yaparsan iyi kazanırsın..kötü yaparsan kötü olur..rapor ediyorum sizi..google hakkında iyi düşünen insanların tamamına beyinsiz lafını koydugunuz için..saçma sapan konuşuyorsunuz..birde salak yazmışsınız ya..Allah akıl fikir versin..