Arkadaşlar bir oyun sitem var ve bunu bir abimizden satın aldım.Şimdi yeniden içerik yapılandırmasına gidiyorum.Eski içerikleri silmek istiyorum ama tek tek mi ( yani bir oyun eklerken bir oyun silmekten bahsediyorum )yoksa toplu olarak mı silsem? Sizce hangi yolu izlemeliyim? Bu konudaki fikirlerinizi sunmanızı rica edeceğim.
Saygılar.
Tek Tek mi Toplumu Silmeliyim?
4
●357
- 16-09-2013, 17:09:53Şimdi ben öyle bir çalışma yaptım ki eklediğim içerik 10 saniye içinde 2-3-4.üncü sayfa gibi yerlerden giriş yapıyor kelimelerinde.Onun için yeniden eklemeyi planlıyorum.Neyse zarar görmesinde site kalsın oyunlar.Teşekkürler yorumunuz için.Mirdadas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-09-2013, 17:15:36O zaman silmiyorummyqatsel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Haklısınız sanırım. Teşekkürler yorumunuz için.
Haklısınız sanırım. Teşekkürler yorumunuz için.