Merhaba arkadaslar, konuyu dogru yeremi actim bilmiyorum ama söyle bir sorum olacakti. Ben Almanyada yasiyorum ve burada bir arkadasimin "Temizlik Servisi sirketi var". Arkadasimin ricasi, onlarin 8 yillik internet sitelerini yenilememdi. Karsiliginda siteye reklam verebilirsin dedi ( Hos sadece yenilermisin deseydi hatri gecerdi ) . Site suan kelimesinde cok cok düsük bir yerde.
Site, 2005 te ilkel bir sekilde kodlanmis. 'Bu siteye kendi alaninda (yani temizlik servisi ) yan bir blog kursam sizce yeni bir domaine göre avantajli olurmuyum?
Saygilar
*amac kodlamadan veya tasarimdan kazanc degil. Sadece üstüne blog kurmak mantiklimi degilmi onu ögrenebilmek.
Sekiz yillik site ?
1
●311