Bu sitemi ne yapsam acaba ? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Bu sitemi ne yapsam acaba ?
9
●
521
R10.net
Google ve Arama Motorları
Google Optimizasyon
Bu sitemi ne yapsam acaba ?
1
2
08-09-2013, 12:50:33
#10
cepoyunz
Misafir adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
hocam sen sadece hit düşmesini site dışı etkenlere mi bağlıyorsun
Site içi etkenler diye bir şey yok mu seo da
Bende bunu öğrenmek için konu açtım hocam :O
Ne yapmam gerekir diye
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler