• 13-08-2013, 21:41:04
    #1
    Herkeze merhaba, sözüm rakiplerini link kasarak elemek isteyenlere, arkadaşlar paranıza ve o iş için harcadığınız zamana yazık. Bu yaptığınız eskiden işe yarıyordu. Artık ahrefs ve google bağlantı reddetme aracı var bu muhteşem ikili sayesinde, rakip sitelere link kasarak düşürme devri artık bitti yediğiniz küfürlerle kalırsınız. O harcadığınız boşa zamanla sitenizle ilgilenin, ziyaretçimi nasıl memnun ederim diye düşünün farklılık yaratın.

    Hadi yapıyorsunuz diyelim 150-200 yabancı bloglara nofollow yorum kasarak yapmayın bare adam akıllı birşeyler kasın en azından bizde uğraşırken boşa uğraşmayalım.
  • 13-08-2013, 21:44:41
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Bi ahrefs üyeligi alamadık

    O değilde r10'da siteni paylaşmazsan kimse anti seo falan yapmaz bence. Google'dan görüp kimse denemez, ama burada birisi gıcıksa 2 dakikada saçma sapan backlink kasar size, elinde programları var bunların tek yaptıkları millete zarar vermek
  • 13-08-2013, 21:46:24
    #3
    Sitemi paylaşmadım eleman 7-12 Ağustos arası 150 yabancı blog yorum kasmış. Büyük ihtimal yarın yenileride düşer. Gördükçe reddediyorum. 1-2 tane kelimemde arkama gelen site var onlar olduğunu tahmin ediyorum.
  • 13-08-2013, 23:06:11
    #4
    muzdarip olduğum bir konu, siteme yaklaşık 800 link kasılmış google bağlantı reddetme aracını kullandım fakat henüz sonuç alamadım bekleyip görcem.
  • 13-08-2013, 23:15:15
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Herkes sosyal link borsası ve seoculardan şikayetçi. Kimisi yasaklansın diyor iyide bunlarda yasaklansa ticaret kalmaz bu forumda. Facebook gitti buda giderse, buradan herkes gider.