Sizce Neden 2 Aydır İndexlenmiyor
11
●832
- 24-12-2007, 01:41:50www.google.com/webmasters/sitemaps
kaydol , siteni doğrula , sonra "yeniden değerlendirme isteği" linkine tıkla . siteni seç ve mesaj kısmına derdini anlat - 24-12-2007, 02:06:13Üyeliği durdurulduİndexlenme hakkında bi makale yazmıştım.Okursan,detaylı anlatım mevcut.Aşama aşama hepsi. https://www.r10.net/r10-bilgi-arsivi/...rallar%5D.html
- 24-12-2007, 02:08:29senin anlattığın gibi bir olay değil .. Alexa900K olan bir sitenin 2 ayı bırak 2 günde index alması lazım.. %100 ban.. bazen 1 yeniden değerlendirme ardından hemen açılır, bazen defalarca kapıyı aşındırmak gerekir..
aytuggg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle