Konu
Sizce Neden 2 Aydır İndexlenmiyor
24-12-2007, 02:08:29
#9
DEKAN
senin anlattığın gibi bir olay değil .. Alexa900K olan bir sitenin 2 ayı bırak 2 günde index alması lazım.. %100 ban.. bazen 1 yeniden değerlendirme ardından hemen açılır, bazen defalarca kapıyı aşındırmak gerekir..
aytuggg adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
İndexlenme hakkında bi makale yazmıştım.Okursan,detaylı anlatım mevcut.Aşama aşama hepsi.
https://www.r10.net/r10-bilgi-arsivi/...rallar%5D.html