The_joker adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
eger boyle bırsey olursa bu kaymaktan bende yıyecegım
ama tabı bırılerının uzuntusu uzerınden sevınc yasamak ıstemıyorum dusmesın yanı.
315
●29.282
eger boyle bırsey olursa bu kaymaktan bende yıyecegım
ama tabı bırılerının uzuntusu uzerınden sevınc yasamak ıstemıyorum dusmesın yanı.