• 11-07-2013, 10:25:31
    #10
    Yarın facebook bir toolbar ile kendi arama motorunu açarsa şaşırmayın google ben şuan devim hep dev kalıcam zannediyoda en büyük tehlike karşısında facebook bilmeyen yok google gibi.
  • 11-07-2013, 10:31:24
    #11
    en üstte olmak istiyorsan sürekli adwords reklamlarımla tanış demek istiyor.
  • 12-07-2013, 00:52:39
    #12
    Cevaplar güzel, farklı cevaplar bekliyoruz.
  • 12-07-2013, 01:00:32
    #13
    Ben "en doğru sonucu bulma" olayının hikaye olduğunu düşünüyorum. Sonuçta eğer paranız varsa reklamlarla en üstte yer alabiliyorsunuz.

    Bana göre olay tamamen Google'ı çözmekle alakalı. Seo yapanlar ya da adına ne derseniz yükselme yöntemini çözdükçe ve bu yöntemler yayıldıkça Google güncelleme yapmak zorunda kalıyor.

    Nacizane fikrim bu şekilde..