arkadşalar backlink konusunda iki tane linkleme şekli var. sizce hangisi google tarafından daha iyi algılanır.
1. olan bu mu:
<a href="http://www.siteismi.com" title="xxx">xxx</a>
2. olan bu mu.
<a href="http//www.siteismi.com">xxx</a>
hangi kod daha etkili
5
●461
- 17-12-2007, 01:03:311. olanı kullanmakta fayda var..
<a href="http://www.siteismi.com" title="bu kısım içeriğinizi tanıtmanız için ek bir alternatiftir, ana link adınız ile uyumlu kelimelerden oluşması ya da o kelimelerden türeyerek oluşturulması fayda sağlayacaktır. örneğin ana link adınız sohbet ise bu alana sohbet odaları, chat sohbet gibi kelimeler verebilirsiniz ancak bu kısımda kelime kullanımının sınırları zorlanmamalı, yani kelime çöplüğüne çevirmemelisiniz.">bu kısım ise googlede yöneldiğiniz hedef kelimede üst sıralara taşınmanıza yardımcı olmaktadır.</a>