• 16-12-2007, 20:40:40
    #1
    arkadşalar backlink konusunda iki tane linkleme şekli var. sizce hangisi google tarafından daha iyi algılanır.

    1. olan bu mu:

    <a href="http://www.siteismi.com" title="xxx">xxx</a>

    2. olan bu mu.

    <a href="http//www.siteismi.com">xxx</a>
  • 16-12-2007, 20:41:50
    #2
    bana birinci şekli daha iyi gibi geliyor ..
  • 16-12-2007, 20:45:59
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    1 daha etkili
  • 16-12-2007, 21:13:46
    #4
    1. olanı daha etkili başlık kodu ekliyorsun örümcekler gözünde bu görülüyor.. sen diyorsun ki adres bu başlığıda bu..

    2. olanda ise adres var sadece ne olduğu belirsiniz..
  • 16-12-2007, 21:29:13
    #5
    title linkin açıklamasıdır, google öncelikle linki sonra açıklamayı göz önüne alır. link ve title aynı olması daha etkili olacaktır, acıklamalı link kullanıcı için daha acıklayıcı oldugu icin.
  • 17-12-2007, 01:03:31
    #6
    1. olanı kullanmakta fayda var..

    <a href="http://www.siteismi.com" title="bu kısım içeriğinizi tanıtmanız için ek bir alternatiftir, ana link adınız ile uyumlu kelimelerden oluşması ya da o kelimelerden türeyerek oluşturulması fayda sağlayacaktır. örneğin ana link adınız sohbet ise bu alana sohbet odaları, chat sohbet gibi kelimeler verebilirsiniz ancak bu kısımda kelime kullanımının sınırları zorlanmamalı, yani kelime çöplüğüne çevirmemelisiniz.">bu kısım ise googlede yöneldiğiniz hedef kelimede üst sıralara taşınmanıza yardımcı olmaktadır.</a>