kategorileri kaldırdım site geriledi
10
●647
- 22-06-2013, 12:34:48Web Yöneticisi Araçları bölümünde Site Hataları ile ilgili bir çok url var. Yeni bir site açtım ve daha sonra bunları kaldırdım. Bu yüzden site geriler mi? yani ben bu url'leri kaldırmaya çalışıyorum sürekli aynıları geliyor. Konu hakkında bir fikri olan var mı? bu hatalı nasıl düzelte bilirim?
- 22-06-2013, 13:18:18Anladım, bunu nasıl yapabilirim hiç bir fikrim yok. Buradaki bölüme de konusunu açtım ama yapabilecek birisini bulabilir miyim bilmiyorum. Çünkü bir kaç gündür uğraşıyorum ve yapamadım. Bu yüzden de siteye girdiğim konular google aramalarında çıkmıyor. Geçen gün konusunu açtım da derdimi anlatamadım.ErsaT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
R10da çok sportmen arkadaş olduğu için konuyu anlamadan da atlayanlar oluyor e tabi bir nevi spor buda. 
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 13:18:18 -->-> Daha önceki mesaj 12:44:51 --
Düzenledik bakalım, umarım faydası olur. Bu durum sitenin gerilemesine sebep oldu. Umarım düzelir. - 22-06-2013, 14:10:49Olay çözülmesse burada anlatılmış, belki işinize yarar.deLi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://www.r10.net/google-optimizasy...rmek-icin.html - 22-06-2013, 14:21:26Teşekkür ederim. Bende araştırdım biraz. Bunu ve Bunu buldum. Birisi düzenlenmesi gerektğini anlatmış diğer taraftan biriside elleme zamanla kaybolur demiş. Bu durum sitenin baya bir gerilemesine neden oldu. Bir çok konuda sıralamada kayboldu ve hatta siteye girdiğim konular bile ilk 500 içinde yok. Beklemekten başka bir çare yok zannedersem. Tekrar teşekkürler.murnes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-06-2013, 14:23:32Geçmiş olsun umarım düzelir.deLi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-06-2013, 14:24:51404 hatası veren kategorileri neden sildiniz?deLi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-06-2013, 14:29:02Çok fazla açtığımı düşündüm o sebeple kaldırdım. Bir kaç tanede konu kaldırdım tabii ki sonuç bu.ErsaT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
R10da çok sportmen arkadaş olduğu için konuyu anlamadan da atlayanlar oluyor e tabi bir nevi spor buda.