• 14-06-2013, 04:05:15
    #28
    Hiç kötü bişe değil, sitenizi rahat on binlere bile duyurabilirsiniz #facebook #google #twitter gibi ünlü taglar ile.
    Beğeniye düşkün arkadaşlarda bu taglarla durumlarını fotolarını beğendirebilirler.
  • 14-06-2013, 04:10:28
    #29
    RoxiRox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hiç kötü bişe değil, sitenizi rahat on binlere bile duyurabilirsiniz #facebook #google #twitter gibi ünlü taglar ile.
    Beğeniye düşkün arkadaşlarda bu taglarla durumlarını fotolarını beğendirebilirler.
    1.nasıl beğendircez
    2. ünlü taglar neler



    birisi tüm populer tagları yazarsa hiç fena olmaz aslında
  • 14-06-2013, 04:11:29
    #30
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Twitter a özenip de asıl kimliginden cıkmasın facebook.

    facebook ayrı twitter ayrı arkadaş, ne özentilik yapıyor bu Mark efendi.
  • 14-06-2013, 04:19:53
    #31
    ComPuter_DoctoR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1.nasıl beğendircez
    2. ünlü taglar neler



    birisi tüm populer tagları yazarsa hiç fena olmaz aslında
    #twitter
    #facebook
    #instagram
    #tumblr
    #news
    #nowlistening
    #nowplaying


    Türkiye'de
    #caps
    #inci
    #direngezi
    #direntaksim
    #galatasaray
    #fenerbahce
    #besiktas

    tam oturmadığı için sistem belli değil trendler ama gibi gündem konular olur.
  • 14-06-2013, 04:26:14
    #32
    populer tagları buldukça yararı olucak. şuan pek bir geri dönüş yok bakalım ilerleyen günlerde nasıl olucak
  • 14-06-2013, 04:41:00
    #33
    ComPuter_DoctoR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    populer tagları buldukça yararı olucak. şuan pek bir geri dönüş yok bakalım ilerleyen günlerde nasıl olucak
    Saat gecenin 4 millet uyuyo aga seninde uykun gelmis belli sen en iyisi yat aksam ustu 7-8 gibi kalkinca o zaman bidsha dene
  • 14-06-2013, 04:43:09
    #34
    Ses adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Saat gecenin 4 millet uyuyo aga seninde uykun gelmis belli sen en iyisi yat aksam ustu 7-8 gibi kalkinca o zaman bidsha dene
    öyle deme Joel Junior die bir kankam var o beğeniyor paylaştıklarımı
  • 14-06-2013, 06:34:53
    #35
    Bütün ümidim gençliktedir
    Güzel paylaşım teÅŸekkürler. Eve geçince inceleyeceÄŸim.


    iPhone cihazım ile Tapatalk 2 kullanılarak gönderildi. Yazım hataları için özür dilerim.
  • 14-06-2013, 10:13:55
    #36
    Gayet güzel teşekkürler