• 29-05-2013, 14:00:50
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Kişisel olarak söylüyorum, ben öyle bir uyarı aldığım siteye resime tıklayıp da girmem.
  • 29-05-2013, 14:47:21
    #11
    Arbuzik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kişisel olarak söylüyorum, ben öyle bir uyarı aldığım siteye resime tıklayıp da girmem.
    Bende kişisel olarak söylüyorum hocam bilen insan girmez ama bilmeyen girer. Ayrıca siz adsense bildiğiniz için adsense reklamına da tıklamazsınız ama bilmeyen tıklar. Bilmeyenler olmasa zaten kazanamazdık.
  • 29-05-2013, 14:49:23
    #12
    Arbuzik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kişisel olarak söylüyorum, ben öyle bir uyarı aldığım siteye resime tıklayıp da girmem.

    katılıyorum watermark kullanmıyorum o yüzden..
  • 29-05-2013, 15:34:33
    #13
    Bence böle yöntemlere gerek yok.
    Resme tıklandığında kabak gibi "Sayfayı Ziyaret" et buttonu gözüküyor.

    Üstelik o fligram oldukça koyu alttaki resim neredeyse hiç gözükmüyor.